یادمان شهدای گمنام شهرستان سومار که از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود، احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۲۶۴۶۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادمان شهدای گمنام شهرستان سومار که از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود، احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

طراحی این یادمان با شکوه، توسط سازمان مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با اجرای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به انجام رسیده است.

یادمان شهدای سومار یکی از دور افتاده ترین یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی غرب کشور است که با کیفیت مطلوب و مناسب احداث و در اختیار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ایران اسلامی قرار داده شده است.

ساخت و احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان اسلام آباد که بر اساس معماری اسلامی- ایرانی طراحی شده است نیز آغاز شده است. این یادمان بر مزار سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ارتفاعات مشرف به شهر اسلام آباد است که عملیات احداث آن تا پایان آذرماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

اسلام اباد دومین شهر بزرگ استان کرمانشاه و از جمله شهرهای مقاوم دوران دفاع مقدس است که بارها در دوران دفاع مقدس مورد حمله بمباران وحشیانه رژیم بعثی عراق قرار گرفت و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.


ارسال نظرات