حمیدرضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام/
حجت الاسلام جلیلیان گفت: بازرسی از مراکز نظامی یکی از خطوط قرمز های اصلی گزاره برگ هسته ی است و ما هیچگاه قبول نمی کنیم که کشور های غربی از مراکز نظامی و تسلیحاتی انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به رهنمود های رهبر فرزانه جمهوری اسلامی، ملت بزرگ و با عظمت ایران هیچگاه دست از عزت و سربلندی خود بر نمی دارند.

وی با اشاره به مورد اطمینان نبودن طرف مذاکره کننده، تصریح کرد: از تیم مذاکره کننده ی که رهبر آن را تایید کرده می خواهیم که خطوط قرمزی را که رهبر و مردم خواستار آن هستند را رعایت کنند.

شمس الله جلیلیان بیان داشت: ایران هیچگونه نظارتی خارج از عرف بین الملی را قابل قبول نمی داند و خواهان لغو همه ی تحریم هاست.

حجت الاسلام جلیلیان تاکیید کرد: بازرسی از مراکز نظامی یکی از خطوط قرمز های اصلی گزاره برگ هسته ی است و ما هیچگاه قبول نمی کنیم که کشور های غربی از مراکز نظامی و تسلیحاتی انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: هر گونه مورد سوال قرار دادن دانشمندان هسته ی و سایر رشته های حساس این جامعه را بعنوان تحقیر این سرمایه داران علمی می دانیم و با توجه به فرموده رهبری هیچگاه اجازه ی مصاحبه به فرزندان نخبه این سرزمین را نمی دهیم.

وی با بیان اینکه تجربه های گذشته نشان دهنده ی عملکرد غربی ها و عهد شکنی های مکرر آنهاست، افزود: ما در طول مذاکرت هسته ی آمریکا را قابل اعتماد نمی دانیم و باید همیشه کینه و عناد آنها را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: ظرفیت و توانمندی درونی ملت در حدی می باشد که حتی اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ملت ایران پر افتخار راه خود را ادامه خواهد داد و مشکلات مردم با همدلی و توکل به خدا حل می شود.

وی با اشاره به اینکه 1+5 اگر توافقات با ایران را در پای بندی به خطوط قرمز قبول نکنند متحمل خسارت های زیادی می شود و اذعان کرد: اگر توافقی هم صورت پذیرد و طرف مقابل آن را نقض کند ما هم با کمترین فرصت به شرایط قبلی خود برخواهیم گشت.



ارسال نظرات