امام‌جمعه آرادان بر لزوم توجه به حضور جوانان و نوجوانان در بقاع متبرکه، مساجد و سایر اماکن مذهبی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۷۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در نشست هم‌اندیشی که صبح امروز پیرامون برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مسجد صاحب‌الزمان (عج) آرادان برگزار شد گفت: حضور جوانان و نوجوانان در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و سایر اماکن مذهبی باید موردتوجه قرارگرفته و ارج نهاده شود.

وی افزود: حضور جوانان در اماکن مقدس مذهبی موجب پررنگ‌تر شدن برنامه‌های فرهنگی شده، دشمنان این نظام و انقلاب را ناامید و آینده کشور را بیمه خواهد کرد.

امام‌جمعه آرادان یادآور شد: کشور ما در حال حاضر ازلحاظ فرهنگی در وضعیت نسبتاً مناسبی قرار دارد ولی نباید به این میزان اکتفا کرد و دست از کار و برنامه‌ریزی برای آینده کشید، زیرا دشمنان اسلام هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و دائم در حال طراحی نقشه‌ای جدید برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب هستند.

وی ضمن تشکر از اعضای هیئت‌امنای مساجد و بقاع متبرکه شهرستان آرادان به جهت جذب جوانان و نوجوانان، خواستار توجه بیشتر در این زمینه شد و ادامه داد: رفتار و برخورد مناسب با جوانان موجب جذب حداکثری و دفع حداقلی آن‌ها خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شریفی‌نیا تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق برای تعلیم و تربیت جوانان از لازمه‌های حفظ آن‌ها از خطرات و نقشه‌های دشمنان است و این امر باید اولاً توسط خانواده‌ها و ثانیاً در محیط‌های فرهنگی مانند مساجد و بقاع متبرکه صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا جوانان بتوانند بیشتر از قبل با کلام خداوند آشنا و مأنوس شوند و دستورات راهگشای آن را در زندگی روزمره خود به کار بگیرند که این رمز موفقیت آن‌ها خواهد بود.

امام‌جمعه آرادان حضور در نماز جماعت اول وقت را زمینه‌ساز موفقیت در زندگی دانست و عنوان کرد: حضور در نماز جماعت اول وقت ضمن اینکه موجب کسب فیض می‌شود، تقوی و ایمان جوانان را نیز حفظ خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها