فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعامل نیروی انتظامی آذربایجان غربی با قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی موجب تامین امنیت پایدار در این استان شده است.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۹۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی آذربایجان غربی گفت: بالاترین افتخار برای نیروی انتظامی این است که از رفاه و آسایش خود برای آرامش و امنیت مردم می گذرد.

سردار اشتری با بیان اینکه در بیشتر شاخص های امنیتی در آذربایجان غربی شاهد بهبود شرایط هستیم، افزود: پلیس آمادگی لازم برای مقابله و پیشگیری با هرگونه اتفاقات و توطئه های امنیتی را دارد و چون دشمنان به طریق متخلف می خواهند بر کشورمان ضربه وارد سازند، ما باید آمادگی خود را حفظ کنیم .

وی بنای کار نیروی انتظامی را احتمال حداقلی و آمادگی حداکثری عنوان کرد و یادآور شد: کاری که نیروی انتظامی انجام می دهد کمتر از عبادت نیست و این خدمت رسانی صادقانه و بی منت همچنان ادامه خواهد یافت.

اشتری به نا امنی های موجود در کشورهای همسایه اشاره کرد و ادامه داد: امنیت پایدار به برکت خون شهدا و مجاهدتهای رزمندگان اسلام به وجود آمده است و در کشور امنیت بسیار خوبی حاکم است.

وی یکی از مشکلات آذربایجان غربی قاچاق انسان دانست و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در این راستا به وجود آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به موج سواری رسانه های خارجی در ماجرای مهاباد، تصریح کرد: رسانه های خارجی دنبال امنیتی کردن این موضوع بودند اما هوشیاری و آگاهی مردم مهاباد و با مدیریت و همکاری ناجا تمام توطئه های دشمنان خنثی شد.

وی یادآور شد: دشمن به دنبال آن است که موضوعات اجتماعی را امنیتی کند اما ما در تلاشیم موضوعات امنیتی را اجتماعی کنیم.

به گفته اشتری شعار انتخاب شده از طرف مقام معظم رهبری برای امسال نشان دهنده اهمیت انتخابات پیش رو در اسفندماه نیز می باشد و باید با همدلی و هماهنگی در سطح کشور عمل کنیم.

وی صیانت از حقوق کارکنان، نظارت همگانی، گسترش ارتباط با مردم، تقویت باورهای دینی و آمادگی جسمانی را از اولویتهای برنامه های ناجا برشمرد و افزود: پلیس امروز باید حرفه ای و تخصصی نیز باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جابجایی فرماندهان به معنای تغییر سیاستها و راهبردها نیست بلکه فرمانده جدید باید با انرژی و خلاقیت بیشتری راه را ادامه دهد.

در این مراسم حکم انتصاب فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی از طرف سردار مجرد رئیس بازرسی ناجا قرائت شد، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی از دیگر سخنرانان بودند.

ارسال نظرات