خبرهای داغ:
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و کانونهای تابعه آذربایجان غربی در حمایت از مسئله هسته ای جمهوری اسلامی ایران و 1+5 بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۹۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ومنابع طبیعی استان آذربایجان غربی در حفظ وصیانت از دستاوردهای هسته ای

تعالی و پیشرفت کشور در سایه ی اسلام و تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است. همه می دانیم که امروزه پیشرفت کشورها در ابعاد مختلف و تامین رفاه مردم از جمله در تولید انرژی پاک و سالم، افزایش محصولات کشاورزی، رقابت پذیری تولیدات صنعتی، درمان بیماری های صعب العلاج، توسعه سلامت و بهداشت و دستیابی به علوم و فناوری های نو و... مستلزم در اختیار داشتن فناوری هسته ای است.

ملت ایران با هوشمندی این نیاز را درک کرد. نخبگان و دانشمندان زیادی دست بکار شدند و با وجود تمامی تحریم های علمی و فنی و اقتصادی با خون دل های فراوان، هزینه های زیاد و تقدیم شهدایی بسیار ارزشمند بالاخره به این فناوری دست یافتیم.

مستکبران حسود و تمامیت خواه که نمی توانند پیشرفت ملت ها را ببینند در صدد سنگ اندازی برآمدند و اقدامات ظالمانه ای را علیه ملت ایران تدارک دیدند تا راه را بر پیشرفت ما ببندند. صدور قطعنامه های مکرر، اعمال تحریم های غیر قانونی و ترور دانشمندان هسته ای از جمله این مظالم است.

رهبری هوشیار و حکیم انقلاب اسلامی با نرمش قهرمانانه برای اتمام حجت با دشمنان و از بین بردن بهانه های آنان، مسیر مذاکره را گشودند. اما 12 سال مذاکره و گفتگو و باز گذاشتن درب مراکز هسته ای به روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتیازات تا کنون ثابت کرده است که دشمن به دنبال حل مسأله نیست و اهداف دیگری در سر می پروراند.

عهدشکنی های مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته ای بویژه طی دوسال گذشته همچنین در قرارداد الجزایر، در مذاکرات مربوط به افغانستان و عراق و معاهدات آمریکا با دیگر کشورها مثل لیبی، کره شمالی، تعهدات تجاری با چین و حتی قرارداد سالت 2 با روسیه ثابت می کند. همانگونه که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس محترم جمهور و وزیر خارجه رسماً اعلام کرده اند،آمریکا عهد شکن و کاملاً غیر قابل اعتماد است. این واقعیت های غیر قابل انکار ایجاب می کند که همیشه مراقب حیله ی آمریکای عهد شکن باشیم. آنها بارها نشان داده اند که اگر در قراردادی امتیازات را بدهیم و دریافت امتیازات متقابل را به شرط و شروط و یا زمان آینده موکول کنیم، قطعاً زیر تعهد خود خواهند زد لذا تنها راه اطمینان بخش این است که تبادل امتیازات بین طرفین همزمان باشد و به آینده و شرط و شروط موکول نشود و رئیس جمهور محترم رسما گفتند تمام تحریم ها باید همزمان با توافقات لغو شود.

لذا ما اعضای سازمان بسیج مهندسین استان آذربایجان غربی با تأسی به رهبر فرزانه انقلاب و با تاکید بر مواضع صریح مقامات عالی کشور اعلام میداریم هر گونه فزون خواهی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا جنایتکار را باطل دانسته و آنرا بر خلاف منافع و عزت کشور عزیزمان ایران میدانیم و با تمام توان از دستاوردهای ارزشمند هسته ای کشورمان که مرهون مجاهدت هزاران دانشمند و خون پاک شهدا ی عزیزمان می باشد دفاع خواهیم کرد.

ارسال نظرات