21 خرداد‌ماه یادواره شهدای اصناف پیشوا برگزار می‌شود

21 خرداد‌ماه یادواره شهدای اصناف پیشوا برگزار می‌شود

یادواره شهدای اصناف شهرستان پیشوا 21 خرداد‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۳۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:حمید حیدریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه اصناف و بازاریان در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف پیش‌قدم بوده و در این مسیر نیز ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند .

فرمانده بسیج اصناف شهرستان پیشوا افزود: اصناف مرکز معراج حقیقت و رشد ایمان و محبت هستند. بسیج اصناف باید مروج فرهنگ مهدویت در بازار باشد و بازاریان باید در تعامل با بسیج اصناف زمینه کسب حلال را ترویج کنند تا دل حضرت صاحب‌الزمان (عج) شاد شود .

وی بیان داشت: شهدا و خانواده شهدا جایگاه والایی در این نظام و انقلاب دارند و برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین کاری است که در راستای بزرگداشت مقام عالی شهدا انجام می‌شود .

حیدریان افزود: تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و فداکاری در بین بازاریان وجود داشته باشد بازار ما اسلامی است و کسی به خود اجازه نمی‌دهد معامله حرام انجام دهد .

فرمانده بسیج اصناف شهرستان پیشوا گفت: یادواره شهدای اصناف شهرستان پیشوا به همت اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پیشوا، اتاق اصناف، بسیج اصناف شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: این مراسم در مسجد امام خمینی شهرستان پیشوا در روز پنج‌شنبه مورخ 94/3/21 بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور کریمی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور برگزار می‌شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار