فرماندار ویژه شهرستان ری:سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت به شهرستان ری یکروزه و اختصاصی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ؛ "هدایت الله جمالی پور"معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای ترافیک و امور حمل و نقل و سوخت شهرستان که با حضور معاون امور عمرانی فرماندار، بخشداران و مسوولین ادارات در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد ضمن اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور و اعضاء هیات دولت به شهرستان ری  اظهار داشت: شهرری علیرغم همه ویژگی های تاریخی،مذهبی و فرهنگی که دارد متاسفانه دارای معضلات و مشکلات عمده و عمیقی است که از حوزه شهرستان و استان خارج است و نیاز است که دولت محترم در رفع آنها تصمیم گیری نماید.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح نمود: تصمیم بر این است با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت در مورد برخی از پروژه های مهم و ملی و همچنین دارای اولویت از قبیل کمربندی حسن آباد تصمیمات موثری گرفته شود.

 وی با اشاره به اینکه دولت بیشترین کمک اقتصادی در حوزه شهری را به شهرستان ری داشته است افزود: با همه محدودیت های اقتصادی موجود در دولت تدبیر و امید با همدلی و همراهی بین دولت و ملت و ارکان نظام، توانستیم از بسیاری از مشکلات موجود به سلامت عبور نمائیم.

وی با اشاره به تامین 140 میلیارد تومان اعتبار خارج از اعتبارات مصوب دولت و از محل عوارض شهرستان افزود: با این اعتبارات در سال جدید هم در حوزه های بهداشت و درمان، ورزش و راه روستایی شهرستان اقدام های موثری صورت خواهد گرفت و آسفالت بخش زیادی از روستاها را انجام خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان از تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی که در امر برگزاری مراسم ارتحال با زحمات شبانه روزی رفاه و آسایش مطلوبی را برای زائرین حضرت امام (ره) فراهم آوردند تشکر و قدردانی نمود.

 

 

ارسال نظرات