رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان از فعالیت دانشجویان در قالب 23 گروه جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۶۱۳۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹


امین بیات گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برنامه‌های مختلفی را برای فصل تابستان پیش‌بینی کرده است.

وی از آغاز فعالیت دانشجویان استان زنجان در اردوهای جهادی خبر داد و اضافه کرد: اردوهای جهادی دانشجویان از ابتدای تابستان سال جاری آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام اردوهای جهادی از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: در طول تابستان 550 تا 600 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان در قالب 23 گروه به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی به عرصه‌های فعالیت دانشجویان در اردوهای جهادی اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان در این اردوها به فعالیت‌های مختلف آموزشی، عمرانی، فرهنگی، پزشکی و ... می‌پردازند.

بیات با اشاره به اینکه دانشجویان به روستاهای محروم و فاقد امکانات استان زنجان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: طی روزهای گذشته یک گروه جهادی در قالب 40 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به سه روستای شهرستان خدابنده اعزام شدند.

وی به اعزام تعدادی از دانشجویان استان زنجان به شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: دانشجویان در این اردوها به فعالیت‌های عمرانی از جمله ساخت غسالخانه و خانه عالم پرداختند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان به اهداف برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: این اردوها با هدف محرومیت‌زدایی در روستاها و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان با حضور در این مناطق از نزدیک با مشکلات روستاهای محروم استان آشنا می‌شوند، تصریح کرد: دانشجویان مدیران آینده جامعه هستند و با حضور در این مناطق با محرومیت‌ روستاییان آشنا می‌شوند.

بیات به استقبال روستاییان از اردوهای جهادی دانشگاه‌های استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین گروه از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علوم پزشکی به این اردوها اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات