نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ماه رمضان زمینه را برای گسترش معروفات و قرب الی الله بیشتر می کند و در این ماه بستر برای جلوگیری از مفاسد مهیاتر است.
کد خبر: ۸۵۲۶۰۹۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی دوشنبه شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تمام فرائض دینی توسط این دو فریضه واجب یعنی امر به معروف و نهی از منکر به پا داشته می‌شود.
وی ویژگی ماه رمضان را ایجاد زمینه برای گسترش معروفات و قرب الی الله عنوان کرد و گفت: در این ماه بستر برای جلوگیری از مفاسد مهیاتر است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اصل و اساس فریضه امر به معروف و نهی از منکر از قرآن نشأت گرفته و قوانین نظام ما نیز از همین کتاب آسمانی تبعیت می‌کند.
حسینی‌شاهرودی، وجود قوانین خدایی در کشور را افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مسائلی که ما منکر می‌دانیم به علت تضاد آنها با حکم خدا و قوانین جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه امر به معروف وظیفه و رسالت نظام و مردم است، تصریح کرد: کسانی که در ترویج فساد و اشاعه منکرات گام بر می‌دارند، منافق هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه روش‌ها و دستورالعمل‌های ما منشأ عمل بسیاری است، گفت: بنابراین وظیفه داریم در راستای اجرای معروفات و جلوگیری از منکرات گام برداریم.
حسینی‌شاهرودی در ادامه با بیان اینکه فعالیت ستاد احیای استان مشخص‌تر و دارای چهارچوبی خاص شده است، افزود: زمینه برای گسترش این فریضه در کردستان وجود دارد.
وی با هشدار نسبت به اینکه دشمن برای همه اقشار برنامه‌ریزی کرده است، گفت: باید با مبارزه با منکرات به صورت جدی و اصولی از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: فعالیت ستاد احیای کردستان از بسیاری استان‌های دیگر جلوتر است و باید تلاش شود تا این رویه همچنان استمرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه هنوز راه طولانی در پیش داریم، افزود: سعادت دنیا و آخرت در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده و به اصل نظام و اسلام مرتبط است.

ارسال نظرات