فرمانده ناحیه مقاومت بسییج پیشوا :

قدرت استکبار را یک قدرت پوشالی و رو به زوال است که کوچکترین آبرویی در دنیا برای آن باقی نمانده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا گفت:رهبر عزیز تر از جانمان بدانند که آحاد مردم ولایتمدار شهرستان همچون اجدادشان در سال ۴۲ کفن پوش آماده دفاع از ولایت هستند و ذره ای در این راه تردید ندارند و اجازه کوچک ترین تعرضی را به دشمنان قسم خورده نظام و در رأس آنها رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نمی دهند.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۷۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سروان پاسدار حسن عاطف ضمیر با گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای این حماسه تاریخی، با اشاره به همیشه در صحنه بودن مردم ولایتمدار شهرستان پیشوا اضافه کرد: رهبر عزیز تر از جانمان بدانند که آحاد مردم ولایتمدار شهرستان همچون اجدادشان در سال ۴۲ کفن پوش آماده دفاع از ولایت هستند و ذره ای در این راه تردید ندارند و اجازه کوچک ترین تعرضی را به دشمنان قسم خورده نظام و در رأس آنها رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نمی دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا قدرت استکبار را یک قدرت پوشالی و رو به زوال دانست و گفت که کوچکترین آبرویی در دنیا برای آمریکا باقی نمانده است.

عاطف ضمیر با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» یکی از بهترین مصادیق برای مقابله با زورگویی های استکبار در جریان مذاکرات هسته ای را انتشار گزاره برگ ملت ایران عنوان کرد که با اصول ملت ایران که همان اصول ایستادگی در مقابل زورگویان است مطابقت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، راه امام را استمرا راه انبیاء دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن به برکت هدایت های امام بزرگوارمان صورت گرفت و پایه گذار بیداری های اسلامی در دوران حاضر گردید.

وی انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل عظیم الشأن تنها تسکین دهنده غم از دست دادن امام راحل عنوان و این موهبت را یک هدیه الهی از جانب پروردگار برای مسیر روشن انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

عاطف ضمیر با اشاره به میلاد با سر سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) با قرائت حدیثی از امام صادق (علیه السلام) اظهار داشت: خوشا به حال شیعیان حضرتش که در دوران غیبتش منتظر ظهور اویند و در زمان ظهورش مطیع فرمان او.

وی ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) به آنان، همه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در نظام اسلامی را مورد ستایش قرار داد و آنان را مجاهدان راه حق دانست که اقدامات آنان عین ثواب است.

عاطف ضمیر حرکت سربازان در دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در همه نهاد های مرتبط با نظام را بر پایه اسلام دانست که بر پایه حق و حقیقت و درستی استوار است و افزود: در مقابل آنها سربازانی از جنس کفر قرار دارند که بر پایه ظلم و دروغ حرکت می کنند. یعنی همان دستگاهها و سرویس های جاسوسی بیگانه ای که جز دروغ و بر هم زدن امنیت در جهان هدفی را دنبال نمی کنند.




ارسال نظرات
آخرین اخبار