مسئول بسیج سازندگی سپاه البرز گفت:طرح هجرت3 با همکاری سازمان نوسازی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی(ع) با استفاده از نیروهای بسیج دانش‌آموزی در استان البرز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۶۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی ترکاشوند در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان اینکه ایام تعطیلات تابستان بهترین زمان برای اجرای اردوهای جهادی و طرح هجرت است، اظهار داشت: در قالب اردوهای طرح هجرت، اردوی هجرت3 که اردوی دانش‌آموزان است در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در جهت تعمیر بازسازی و رنگ کردن مدارس سطح استان تلاش می‌کنند، بیان کرد: این دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید، مدارس را آماده می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز افزود: طرح هجرت3 با همکاری سازمان نوسازی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی(ع) با استفاده از نیروهای بسیج دانش‌آموزی در استان البرز اجرا می‌شود.

ترکاشوند با اشاره به اینکه اجرای طرح هجرت بیشتر برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان است، متذکر شد: حضور جوانان و دانش‌آموزان در این طرح سبب افزایش مسئولیت‌ پذیری و مهارت آموزی جوانان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی هجرت جهادی نیز در استان البرز برگزار می‌شود که شامل بسیج دانشجویی و محلات است، گفت: این اردوها که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و توسط سازمان بسیج دانشجویی اداره می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز با بیان اینکه تیم‌های اردوی جهادی استان البرز در همه استان‌های کشور حضور می‌یابند، اظهار داشت: اولویت حضور تیم‌های جهادی استان البرز در سایر استان‌ها محرومیت و کم برخورداری آن‌ها است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه مناطق محروم از خدمات گروه‌های جهادی البرز برخوردار می‌شوند، بیان کرد: این خدمات شامل خدمات آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و کارآمدسازی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها