مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ۲۰ خرداد آخرین فرصت ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی است و از تاریخ ۲۵ خرداد به بعد نتایج پذیرش متقاضیان اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۲۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  با اشاره به این‌که ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد تا چهارشنبه 20 خرداد ادامه دارد، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی و هفتم به صورت اینترنتی است. فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تا 15 خرداد بود که این فرصت تا 20 خرداد تمدید شد.

وی افزود:‌ به دلیل این‌که برای نخستین بار ثبت‌نام اینترنتی در مدارس شاهد اجرا می‌شود و ممکن است در برخی استان‌ها اطلاع‌رسانی مناسبی صورت نگرفته باشد،‌فرصت ثبت‌نام را تا 20 خرداد تمدید کردیم تا خانواده شهدا و ایثارگرانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند، فرصت لازم را داشته باشند.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ از تاریخ 25 خرداد نتایج پذیرش متقاضیان ورود به مدارس شاهد اعلام می‌شود. هر فردی که متقاضی ورود به پایه اول ابتدایی مدارس شاهد است باید از طریق ثبت‌نام اینترنتی اقدام کند اما در پذیرش، اولویت نخست با خانواده شهدا و ایثارگران است و اگر باز هم مدرسه فضای خالی داشت از افراد عادی ثبت‌نام خواهیم کرد.

کفراشی در خصوص ثبت‌نام میان پایه‌ها در دوره ابتدایی مدارس شاهد عنوان کرد:‌ در میان پایه‌ها، متقاضیان ورود به مدارس شاهد باید به مدرسه مراجعه کنند چراکه ثبت‌نام اینترنتی نداریم اما از آن‌جا که تراکم اغلب کلاس‌های درس در مدارس شاهد پُر است و نمی‌خواهیم تراکم کلاس‌ها را افزایش دهیم،اگر دانش‌آموزی از مدرسه شاهد خارج شود در میان پایه‌ها اقدام به ثبت نام خواهیم کرد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت هستند.

وی تصریح کرد:‌ تاکنون بیش از 50 هزار نفر در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند که حدود نیمی از آن‌ها پذیرش خواهند شد.

ارسال نظرات