معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان زنجان:

بازارچه صنایع دستی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان زنجان گفت: مصادف با هفته جهانی صنایع دستی بازارچه صنایع دستی در زنجان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۷۶۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
محمود علی‌محمدی اظهار داشت: مصادف با بیستم خرداد ماه آغاز هفته جهانی صنایع دستی بازارچه صنایع دستی با حضور هنرمندان و شاغلان در عرصه صنایع دستی در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بازارچه علاوه بر فروش تولید صنایع نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: این بازارچه به محض تامین مجوز تا بیستم خرداد جنب موزه مردم شناسی رختشوی‌خانه در زنجان راه اندازی می‌شود.

معاون سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان افزود: در هفته جهانی صنایع دستی علاوه بر بازارچه صنایع دستی، خانه هنرمندان و خانه سفال نیز در زنجان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: خانه هنرمندان پشت ساختمان موزه شهدای زنجان و خانه سفال نیز جنب موزه رختشوی‌خانه تا بیستم خرداد ماه راه اندازی می‌شود.

علی محمدی بیان کرد: در هفته جهانی صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی سراسری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که صنایع دستی استان زنجان با 10 غرفه در این نمایشگاه حضور دارد.

وی با اشاره به این 10 غرفه صنایع دستی استان در نمایشگاه بین‌المللی در تهران، گفت: در این نمایشگاه که از 20 خرداد برپا می‌شود هشت غرفه نمایشگاه برای فروش صنایع دستی و دو غرفه به طراحی اختصاص می‌یابد.

معاون سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان اظهار داشت: هشت غرفه نمایشگاهی به رشته‌های صنایع دستی استان از جمله چاقو، چرم، مس، ملیله، سازه‌های سنتی و مجموعه چارق استان اختصاص می‌یابد.

ارسال نظرات