تربیت بدنی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد:
سعید شیرازی :تیم دو نفره کوهنوردی ناحیه آقایان علیرضا دقیقی پور و عباس فروزان اقدام به صعود به قله دنا خواهند نمود.
کد خبر: ۸۵۲۵۷۰۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛مسئول تربیت بدنی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) پاسدار سعید شیرازی ضمن اشاره سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت ورزش،برنامه صعود به قله دنا ناحیه را اعلام و گفت :تیم منتخب دو نفره ناحیه ری در قالب تیم تخصصی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران انجام می شود.

وی عنوان کرد این صعود صبح روز پنج شنبه مورخ 94/3/21 از شهرستان یاسوج(سی سخت) انجام می پذیرد،اعضای تیم دو نفره کوهنوردی ناحیه آقایان علیرضا دقیقی پور و عباس فروزان هستند که در این صعود شرکت می نمایند.

پاسدار شیرازی افزود:به علت تخصصی برگزار شدن این صعود این افراد می بایست از قدرت بدنی و آشنایی به اصول کوهنوردی آگاهی لازم را داشته باشند تا مشکل خاصی در این صعود نداشته باشند.

شیرازی گفت: شهرستان ری از پتانسیل بسیار خوب و قوی در رشته کوهنوردی برخوردار است که با کمی اعتماد بیشتر مسئولین قادر خواهیم بود این رشته را به صورت هر چه تخصصی تر ادامه دهیم.

وی در مورد تیم دوازده نفره کارکنان ناحیه ری اشاره کرد و گفت این گروه از سال 92 به همت سرهنگ علی طلوعی فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) تشکیل شد که تا کنون چندین سعود را داشته است.

ارسال نظرات