خط و نشان کشیدن معاون فرماندار کرج برای مردم؛
این همایش در راستای حمایت از نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای مذاکرات هسته ای و اعلام حضور و پشتیبانی از منویات ایشان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب و نیز برای حمایت از تیم مذاکره کننده در مسیر یک توافق خوب برگزار خواهد شد
کد خبر: ۸۵۲۵۷۰۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،صبح امروز خبرگزاری ایرنا در خبری به نقل از معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج اعلام کرد؛جهت برگزاری همایش "به غرب باج نمی دهیم" درخواست مجوزی نشده است .

در این خبر با لحنی تهدید آمیز که نشان از خط و نشان کشیدن برای مردم دارد، از قول عسگری آمده است: به نیروی انتظامی اعلام شده که برگزارکنندگان این همایش تاکنون درخواست مجوز به فرمانداری ارائه نکرده اند و نیروی انتظامی نیز در این خصوص به وظایف ذاتی خود عمل خواهد کرد.

اوایل هفته جاری خبری مبنی بر برگزای همایش مردمی دانشجویی « به غرب باج نمی دهیم » در واکنش به زیاده خواهی های غربی ها و حمایت از توافق خوب منتشر شد و اعلام شد این همایش به همت چندین تشکل مردمی، بسیج دانشجویی و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب روز سه شنبه در استان البرز برگزار خواهد شد.


اما نکته مهم که در پوسترهای تبلیغی این همایش هم به آن تاکید شده است این است که همایش مورد نظر در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار می شود،بنابراین به نظر می رسد جهت برگزاری چنین مراسمی و آن هم در مسجد نیازی به دریافت مجوز نباشد، چرا که تا کنون برنامه های متعددی از سوی جریانهای سیاسی مختلف بعضاً نزدیک به دولت در مساجد بدون دریافت مجوز برگزار شده است  وعجیب است که معاون فرماندار این شهر نسبت به این مساله ناآگاه است.

در خبر منتشر شده توسط ایرنا آمده است که تشکلی با عنوان 'جبهه فرهنگی رویش ها' به دنبال برگزاری این همایش است و چون نسبت به دریافت مجوز اقدام نکرده است این همایش غیر قانونی است،در حالیکه طبق گفته های برخی از برگزار کنندگان این همایش از جمله بسیج دانشجویی و با توجه به پوسترهای منتشر شده ، این جبهه که وجود خارجی آن هم مورد سوال می باشد نقشی در برگزاری همایش ندارد وهمایش مورد نظر  تنها به همت چندین تشکل مردمی، بسیج دانشجویی و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

این خبرگزاری با سیاسی جلوه دادن همایشی که در راستای حمایت از نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای مذاکرات هسته ای و اعلام حضور و پشتیبانی از منویات ایشان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های کشورهای غربی و نیز برای حمایت از تیم مذاکره کننده در مسیر یک توافق خوب با رعایت منافع ملی برگزار خواهد شد سعی کرده است مساله را به جناح ها و احزاب سیاسی کشور مرتبط کرده تا به نوعی به حاشیه راندن اصل همایش را کلید بزند.

در این راستا معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج در خبر مورد نظر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد، از تشکل هایی که فعالیت سیاسی می کنند، انتظار می رود با حساسیت بیشتری نسبت به برگزاری برنامه های خود در چارچوب قانون عمل کنند.

لازم بذکر است این گردهمایی طبق برنامه با سخنرانی مهرداد بذرپاش عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و پدر شهید احمدی روشن ،روز سه شنبه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۸ در مسجد امام سجاد علیه السلام واقع در میدان توحید برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها