رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آغاز اردوهای جهادی دانش آموزان سمناني در قالب طرح هجرت 3 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۵۵۹۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، جبار دوستمحمدیان در نخستين جلسه کارگروه طرح هجرت ۳ که با حضور جانشین سپاه قائم آل محمد(ع) استان سمنان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و دستگاه های مرتبط با این طرح در سالن جلسات آمورش و پرورش استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اردوهای جهادی، یک ظرفیت بسیار خوب جهت خدمت رسانی به مناطق محروم است.

وي با اشاره به اینکه در راستای تدبیر رهبر معظم انقلاب و عمل به منویات رهبر معظم له که ایده اولیه اردوهای جهادی را طرح کردند؛ این طرح در تمام کشور و در استان سمنان برگزار می شود، افزود: علاوه بر اثرات فرهنگی، مهم ترین اهداف طرح هجرت سه خودسازی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج فرهنگ کار و تلاش و اشاعه تفکر بسیجی در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با مثبت ارزیابی کردن این طرح تصریح کرد: از آنجا که اثرات اجتماعی طرح شامل کسب تجربیات شغلی و مهارتی و تقویت توانمندی های فردی و گروهی و آشنا شدن جوانان جامعه به محرومیت در روستا و زندگی ساده روستائیان است.

دوستمحمديان بيان داشت: وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی استان است که با برگزار‌کنندگان و مسئولان این طرح، نهایت همکاری را داشته و در راستای حل مشکلات و موانع گام بردارند.

وي با اشاره به کارهای صورت گرفته در سال گذشته طرح هجرت 3 خاطرنشان كرد: مهمترین کار صورت گرفته توسط دانش آموزان در سطح استان مرمت، بازسازی، نقاشی و پرده دوزی برای 88 مدرسه بوده است که در این طرح بیش از يك هزار و 374 نفر از دانش آموزان مشارکت كرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها