عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج:
در صورت تحریف شخصیت امام خمینی (ره)، تحریف انقلاب و مسیر گذشته و آینده انقلاب اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۸۵۲۵۵۷۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

مجتبی رحماندوست عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: یکی از روشن ترین وظایف رهبری جلوگیری از انحراف از انقلاب اسلامی است و امام خامنه ای در سخنرانی سنگینی در مراسم سالگرد امام راحل به شایستگی معیارهای در خط انقلاب بودن را و برعکس معیار های تحریف انقلاب و امام را برشمردند.

رحماندوست افزود: بدون شک تشخیص مقام معظم رهبری این بود که در صورت تحریف شخصیت امام خمینی (ره)، تحریف انقلاب و مسیر گذشته و آینده انقلاب اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به درستی و با صراحت 7 مورد از تأکیدات امام راحل را برشمردند که همه به ویژه مسئولین باید به این موارد توجه خاص داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تبیین معیار های واقعی امام راحل خواستند که از تعبیراتی مانند در خواب دیدم یا امام به من اینطور فرمودند به کار نرود.

نماینده مردم تهران در خاتمه با بیان اینکه امام خامنه ای به صراحت بر لزوم جلوگیری از تحریف شخصیت امام تأکید کردند اظهار داشت: بر همه لازم است که چنین تحریفاتی را به عنوان معیار شناخت امام قرار ندهند و مانع از انحراف شخصیت امام و آرمان ها و اهداف حقیقی انقلاب اسلامی شوند.


ارسال نظرات