خبرهای داغ:
در راستاي ارتقاي سطح آگاهي احاد عموم مردم پيرامون آسيب هاي دجال واره نشست روشنگري به همت حوزه شهيد الهيارلو سپاه خوي در سالن صالحين شهر فيرروق اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۵۵۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربي، مربي صالحين با بيان اين مطلب مهم كه تغيير سبك زندگي اسلامي ايراني برگرفته از رسانه ها مهمترين عامل در برهم زدن تعادل زندگي است خاطر نشان كرد متاسفانه امروز شاهديم كه از 3ازدواج يكي به طلاق ختم مي شود.

قربانعلي پور اظهار داشت: دشمن فهميده كه با هیچ جنگ سختی نمی تواند بر ملت شهيدپرور و ولايي فائق آید لذا دست به اقداماتی می زند که بتواند فرهنگ و سبک و سیاک زندگی مردم را تغییر دهد.

وي افزود: دشمن با گرفتن دين مردم مؤلفه های غیرت و شجاعت و ناموس و... را نيز از آنان ميگيردد و با استفاده از این راه مردم را تحت سلطه خود در مي آورد.

قربانعلي پور گفت: وظيفه ما مسئولين اين است كه ارتقاط اگاهي و دادن اطلاعات لازم و كافي این موضوع را در خانواده هایمان آسیب شناسی و پیشگیری کنیم.

مربي صالحين ادامه داد: ماهواده از جمله ابزاري است که دشمنان از آن استفاده می کند تا بر اعتقادات ،آيين، فرهنگ و... ما غلبه نمايد.

ارسال نظرات