اولین جلسه شورای راهبردی ورزش پایگاه ویژه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان در جهت برنامه ریزی در هیات های ورزشی این پایگاه برای رسیدن به موفقیت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۸۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه فرمانده پایگاه ویژه شهید شوانه اظهار کرد: در طول سال های گذشته جلساتی حتی با حضور مسئولین ورزش شهرستان و کارشناسان برای ارائه تقویم های ورزشی از طرف هیات های ورزشی برگزار می گردید اما نتایج و برآیند این جلسات متأسفانه حاکی از عدم ارائه تقویم ورزشی دقیق و مدون و جدید بوده و تنها تکرار و همان روش سنتی و در بسیاری مواقع صوری در دستور کار اکثر هیئت های پایگاه قرار گرفته است.

امیر ایزددوست ادامه داد: تجربه نشان داده است هرگاه هیات های ورزشی با برنامه ریزی علمی و قابل اجرا و با انسجام و هماهنگی فعالیت نموده اند در پایان نتایج قابل قبول و موفقیت آمیزی را کسب کرده اند.

ایزددوست گفت: حال که به آغاز فعالیت های تابستانی و برنامه مهم پر کردن اوقات فراغت جوانان نزدیک می شویم لزوم ارائه یک تقویم ورزشی برای سال 94 به ویژه فصل تابستان می تواند در ایجاد نشاط و شادابی و روند رو به رشد و جذب اعضای جدیدالورود بسیج کمک شایانی به پایگاه باشد.

وی بیان کرد: بنابراین با تشکیل هیات های ورزشی در پایگاه مقاومت بسیج شهید شوانه بایستی با برنامه ریزی های منظم، اصولی و انعطاف پذیر و منطبق بر استراتژی سازمان بسیج مستضعفین و نیز با صرف زمان و تلاش بهینه ضمن این که نقشه راهی را برای عملکرد مجموعه تحت نظر خود ترسیم کنیم بلکه معیاری برای انطباق و قضاوت در خصوص فعالیت های انجام شده با فعالیت پیش بینی شده نیز وجود داشته باشد.

فرمانده پایگاه ویژه شهید شوانه افزود: از امروز به مسئولان هیئت های ورزشی پایگاه ویژه شهید شوانه ماموریت داده می شود تا با برنامه ریزی و رسیدن به بخش اعظمی از اهداف در نظر گرفته شده، شاخص معتبر و ارزشمندی برای جذب بسیج در این پایگاه تدوین شود.

ارسال نظرات