خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان گفت: امام خمینی (ره) با آن شخصیت والای که داشت توانست اسلام را برای بار دیگر در جهان زنده کند و به این دین بزرگ الهی شخصیتی دو باره بخشد و برای باری دیگر نام آن را بر سر زبان ها بیندازد.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۴۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
امام جمعه بوکان طی مصاحبه ای با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در باره سخنان مقام معظم رهبری پیرامون تحریف شخصیت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تحریف شخصیت حضرت امام (ره) می تواند انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود که همانا استقلال خواهی و حمایت از مظلومان جهان است منحرف کند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: امام خمینی (ره) با آن شخصیت والای که داشت توانست اسلام را برای بار دیگر در جهان زنده کند و به این دین بزرگ الهی شخصیتی دو باره بخشد و برای باری دیگر نام آن را بر سر زبانها بیندازد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در چند سال گذشته با شدت گرفتن تحریف شخصیتی حضرت امام، شاهد آنیم که بعضی ها سعي دارند امام را در زمان خودش محصور کنند ولی مقام معظم رهبری با درک کامل این شرایط شش مورد از ابعاد شخصیتی ایشان را در اجتماع عظیم زائران حرم مطهر ایراد نمود که می توان تنها با برسی این شش مورد به ابعاد کامل شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی برد.

ماموستا خلیفه زاده اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه جلوگیری از تحریف امام بازخوانی اصول امام است که این مهم می تواند تنها راه مقابله با کسانی باشد که سعی بر تحريف شخصيت بنیان گذار انقلاب اسلامی را دارند.

امام جمعه بوکان عنوان کرد: اکنون وظیفه همه عالمان و اندیشمندان ایران اسلامی این است که با شناسایی بعد های دیگر شخصیتی حضرت امام (ره) از تحریف سخنان ایشان توسط افرادی خواص جلوگیری شود.

ارسال نظرات