معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر تاکید کرد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر از مشارکت 250 نفر از دانش‌آموزان شهرستان ابهر در اجرای اردوهای طرح هجرت 3 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۵۳۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ جلسه ماهانه معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ابهر در راستای اجرای طرح هجرت 3 پیش از ظهر امروز در محل دفتر معاونت پرورشی برگزار شد.

در این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر به تشریح اهداف طرح هجرت 3 و دستاوردهای آن در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی همزمان با ترویج فرهنگ کار و تلاش باید سرلوحه مجریان طرح هجرت 3 باشد.

کریم مسگر جماعت با اشاره به نتایج فرهنگی و اثرات مثبت طرح هجرت 3 افزود: طرح هجرت طرحی است که مقام معظم رهبری دستور تشکیل آن را صادر کردند و هدف اصلی آن مشارکت فعال دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی با صبغه کار و تلاش است.

وی بر ضرورت استفاده از نقاط قوت و ضعف این طرح در سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود امسال سازماندهی امور با توجه به شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت همدلی و هم زبانی» مزین شده است، اولویت‌بندی و اجرایی شود.

فعالیت دانش‌آموزان ابهری در 26 عرصه اردوهای طرح هجرت 3

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر اینکه این طرح می‌تواند در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان بسیار کارآمد باشد، از مشارکت 250 نفر از دانش‌آموزان شهرستان ابهر در 26 عرصه فعالیت برای اجرای طرح هجرت 3 خبر داد.

وی اردوهای طرح هجرت 3 را فرصت مغتنمی برای تفکر و تعالی جوانان دانست و با اشاره به اینکه از بین مدارسی که برای شرکت در طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، 20 مدرسه شهری و 6 مدرسه روستایی انتخاب شده است، بیان داشت: در این طرح 150 دانش‌آموز پسر و 100 دانش‌آموز دختر مشارکت خواهند داشت.

جماعت در پایان درباره نظارت، پیگیری و تأکید بر کیفیت کار برای اجرای مطلوب طرح هجرت 3 مطالبی را ارائه و سپس هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات