برپايي نمايشگاههاي صنايع دستي در استان به مناسبت هفته صنايع دستي

معاون صنايع دستي از برپايي نمايشگاه هاي صنايع دستي و سوغات و هدايا به مناسبت هفته صنايع دستي در سطح استان كردستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۵۲۵۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون صنايع دستي از برپايي نمايشگاه هاي صنايع دستي و سوغات و هدايا به مناسبت هفته صنايع دستي در سطح استان كردستان خبر داد.

مهرداد كياني افزود: اين نمايشگاهها در شهرستانهاي بانه ، مريوان و سنندج برگزار خواهد شد كه نمايشگاه شهرستان بانه از 18 لغايت 22 با حضور تعداد 20 غرفه صنايع دستي و سوغات و هدايا با همكاري فرمانداري ، شهرداري ، ميراث فرهنگي در شهر كاني سور بانه برگزار خواهد شد

وي در ادامه از برپايي نمايشگاه تخصصي صنايع دستي و سوغات و هدايا در پارك كودك سنندج باهمكاري شهرداري، فرمانداري و ميراث فرهنگي خبرداد و گفت: اين نمايشگاه در قالب 60 غرفه صنايع دستي مختص استانهاي مختلف كشور و هنرمندان و صنعتگران بومي استان كردستان برگزار خواهد شد

وي گفت: اين نمايشگاه از تاريخ 20 لغايت 29 خرداد ماه در محل پارك كودك دامنه آبيدر سنندج برپاخواهد شد و بازديد آن براي عموم آزاد است .

شايان ذكر است : اين نمايشگاهها در راستاي شناساندن و معرفي صنايع دستي و هنرمندان و صنعتگران برتر استان كردستان و استانهاي مختلف و به مناسبت گراميداشت هفته صنايع دستي برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات