خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) با اشاره به ضرورت احیای جایگاه مساجد گفت: مساجد نقش محوری در احياي فرهنگ اسلامي دارند.
کد خبر: ۸۵۲۵۲۰۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی در نشست اخلاقی که پاسداران تیپ که در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد، با اشاره به جایگاه استثنایی مسجد در سالهایی نه چندان دور در میان مسلمانان اظهار داشت: برادران پیامبر اکرم (ص) با حل و فصل بسیاری از مشکلات در مسجد وهمچنین بسیاری از بحثهای علمی و مسائل عبادات به ما آموختند که این مساجد بهانه بسیار خوبی برای دیدار مؤمنان با یکدیگر و رفع بسیاری از مسائل مومنین است.

وی افزود: امروز شاهدیم که دشمنان با توجه به اهمیت مساجد با برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانانمان سعی در دور کردن آنها از برکات بی نظیر مساجد دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم با تأکید بر اینکه باید دوباره جایگاه شایسته مساجد را احیا کنیم، بیان کرد: در سالهای دفاع مقدس همین مساجد بودند که مردم را گروه گروه برای جبهه ها آماده می کردند و غیر از کارکردهای اجتماعی مساجد، برکاتی که خداوند متعال برای حضور در مساجد برای مؤمنان در نظر گرفته اند، بی شمار است.

راسخی با بیان اینکه حضور در مساجد موجب دوستی و مودت بیشتر می شود، گفت: ثواب های استثنایی و کم نظیری برای مؤمنین در نظر گرفته است که در کمتر اعمالی این ثوابها در نظر گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها