در نشست صمیمانه میان قاریان بین‌المللی و مدیر شبکه قرآن قرار شد تا بانک تلاوت قاریان جهان اسلام که از جمله کارهای زیربنایی شبکه در دوره جدید است تشکیل شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۱۴۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاریان بین المللی قرآن کریم با حضور در ساختمان شبکه قرآن سیما با بهرام محمدی‌نیا مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، بهرام محمدی‌نیا ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور قاریان در این نشست  به ارائه گزارشی از روند اجرایی شبکه در اعمال ساختار و ماموریت‌های جدید این شبکه پرداخت و از آنها خواست تا طرح‌های قرآنی خود را به موازات این ماموریت ها معرفی کنند.

مجتبی ایزدی قائم مقام این شبکه نیز در این نشست از تشکیل بانک تلاوت قاریان جهان اسلام که از جمله کارهای زیربنایی شبکه در دوره جدید است، خبر داد و گفت : برای اولین بار جلسه جمع‌خوانی قرآن کریم به صورت تلویزیونی در شبکه تولید خواهد شد.

در بخشی دیگر از این جلسه علی ویسی مدیر گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن سیما با معرفی برنامه‌های «سراج» و «ستاره‌ها» به عنوان برنامه‌های جدید این گروه از پخش تلاوتهای پیشکسوت‌ها و همچنین اجرایی شدن جزخوانی ماه مبارک رمضان در آران و بیدگل و مشهد مقدس خبر داد و گفت : تلاوت تحقیق کامل قرآن کریم تحت عنوان کرسی تلاوت در سال جاری انجام خواهد شد.

رضیعی، قره شیخلو، کرمی، رستمی، عباسی، خاکی، سیاح گرجی، پویا، صداقت، ابوالقاسمی و عادلی از جمله قاریان حاضر در این نشست بودند که به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که از مهمترین آنها می‌توان به لزوم پخش تلاوتهای بروز قاریان برتر، ایجاد اتاق فکر گروههای برنامه ساز با حضور قاریان، برندسازی قاریان ایرانی در شبکه های سیما و صدا، توجه ویژه به شرایط تلاوت و قاری و عدم تبعیض در پخش، قرائت ادعیه‌ها توسط قاریان و تولید تواشیح های ایرانی اشاره کرد.

ارسال نظرات