مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام خبر داد:سومين دوسالانه جشنواره استاني عكس بسيج در ايلام برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۱۳۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام با اعلام اين خبر گفت :فراخوان جشنواره استانی عکس بسیج به كانون هاي بسيج هنرمندان و نهادهاي فرهنگي هنري استان ارسال خواهند شد.

وي اظهار داشت:جشنواره استاني عكس بسيج به منظور ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته عکاسی و امکان ارائه و نمایش در مرکز استان و شهرستانها بصورت کار نمایشگاهی و تجلیل از برگزیدگان و تقویت انگیزش های هنری ارزشی در جامعه برگزار خواهد شد.

علي پور ، به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان بسیجی در عرصه های هنری ،  ارایه ی الگوهای ارزشمند و اصیل فرهنگ و هنر اسلامی به جامعه و رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان و شناسایی نخبگان هنری را از جمله اهداف برگزاري جشنواره استاني عكس عنوان كرد.

اين مسئول، ایجاد رقابت سالم و سازنده دربین هنرمندان بسیجی، جهت خلق آثار برجسته و شاخص ، ایجاد ارتباط و تعامل فرهنگی بیشتر بین هنرمندان بسیجی را از ديگر اهداف جشنواره برشمرد.

 وي در ادامه اظهارات خود با بيان اينكه به صاحبان آثار برتر هداياي ارزنده اي اهدا خواهد شد تصريح كرد :در پايان جشنواره نمايشگاهي از آثار برتر جشنواره داير خواهد شد.

اين مسئول در بخش ديگري از بيانات خود با بيان اينكه ، فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی از جمله موضوعات جشنواره خواهد بود عنوان كرد:در بخش فعالیت های فردی و اجتماعی ، خدمت رسانی ، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت ، ایثار و مقاومت و در بخش زندگی ایرانی اسلامی مضامین : آیین عبادی، جشن ها ، عزاداری ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید ، بازی های محلی و راهپیمایی اربعین کربلا از جمله مضامين جشنواره خواهد بود.

علي پور در پايان اظهارات خود با بيان اينكه علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت فراخوان تا نيمه اول مردادماه به كانون هاي بسيج هنرمندان و يا دبيرخانه استاني واقع در مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي ايلام –طبقه دوم –سازمان بسيج هنرمندان مراجعه نمايند اظهار داشت در سايت مركزي انجمن عكاسان بسيج هنرمندان كشور به نشانيtorfehhonar.ir امكان شركت در جشنواره امكان پذير است.

گفتني است اختتاميه جشنواره و تجليل از برگزيدگان مهرماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات