شهاب فراهانی
قدردانی دفتر رییس جمهور از استقبال پرشور مردم شهریار، ملارد و شهر قدس از کاروان تدبیر و امید:
خبرگزاری بسیج:در قسمتی از این پیام آمده است،این منطقه(غرب استان تهران)که جایگاه مهمی در استان تهران دارد و دروازه غربی پایتخت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه پایدار، به ویژه در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی دارد.
کد خبر: ۸۵۲۵۰۸۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آغوش باز، نفس‌های گرم و قدم‌های استوار مردم باایمان و پرتلاش شهرستانهای شهریار، ملارد و شهر قدس، نخستین سفر درون استانی‌کاروان دولت تدبیر و امید را با اقبال پرشوری روبه رو ساخت که به خادمان ملت، برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر، توانی مضاعف بخشید.
این منطقه که جایگاه مهمی در استان تهران دارد و دروازه غربی پایتخت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه پایدار، به ویژه در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی دارد.
در راستای همین ویژگی، افتتاح بازار جدید در شهر اندیشه شهریار که در ارائه الگوی معماری اسلامیایرانی نقش جهان گام بلندی محسوب می شود؛ آغاز به کار مجتمع بزرگ آموزشی؛ و افتتاح نمونه‌ای از طرح گسترده آبیاری نوین کشاورزی با هدف ارتقاء بهره وری در استفاده از منابع محدود آبی کشور، گام‌های آغازین دولت تدبیر و امید برای ارتقاء بخشیدن به کیفیت زندگی و ایجاد رفاه و امنیت مردم بزرگوار و سخت‌کوش این منطقه است که رونق بخش کار و زندگی مردم و فرصت ساز اشتغال برای جوانان مستعد و توانمند خواهد شد.
به پاس همدلی صمیمانه و همراهی مشفقانۀ شهروندان عزیز این منطقه با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، ائمۀ گرامی جمعه و جماعات، نمایندۀ محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، ورزشکاران، کشاورزان، جوانان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، نیروهای خدمتگزار اداری، نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
از خداوند متعال برای تمامی مردم پرتلاش و مهربان این منطقه که با پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی، برای حفظ میهن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اراده‌های خلل‌ناپذیری دارند، توفیقات روزافزون مسئلت داریم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات