خبرگزاری بسیج:حجت الاسلام و المسلمین آرام گفت : امام خمینی (ره ) به دنبال این بود که اسلام ناب محمدی اثبات و از طرف دیگر اسلام آمریکایی حذف شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۰۸۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام آرام خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ملارد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه اظهار داشت : امام خمینی کسی است که تمام ملت های دنیا را بیدار و مقدمه چینی لازم برای احقاق حق را اجرا کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه افزود : اگر مراقب نباشیم برخی به دنبال تحریف شخصیت حضرت امام هستند. بعضی ها برای منافع مادی و منافع خاص خودشان دنبال این هستند که شخصیت امام را تحریف کنند .

حجت الاسلام آرام با اشاره به اهداف حضرت امام گفت :امام به دنبال این بود که اسلام ناب محمدی اثبات شود و از طرف دیگر دنبال این بود که اسلام آمریکایی را حذف کند . ما وملت ما با اسلام ناب توانست قیام کند وگرنه با اسلام آمریکایی که نمی شود قیام کرد. با اسلام آمریکایی نمی شود مقام ظلم و جور ایستاد.

وی افزود : اسلام آمریکایی می گوید به جای اینکه شمشیر را به روی دشمن بکشید آن را به فرق خود بزنید . دین ما می گوید شمشیر را بر روی دشمن بکش نه اینکه با آن سر همکیشان خود را بزن .اسلام آمریکایی ینی همان اسلام داعش که به کشور های اسلامی حمله می کند و به آن ها آسیب می رساند. اما اسلام ناب به دنبال این است که اسلام در دنیا جا بیفتد نه اینکه مسلمان کشی راه بیندازد .

درپایان ،طوماری که برای حمایت از گزاره برگ هسته ای در حاشیه برپایی نماز جمعه شهرستان ملارد توسط نمازگزاران امضا شد.

در این طومار نوشته شده است: ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح مقام‌های کشور با امضای گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته‌ای را با این شش اصل می‌دانیم.

اصل‌های مذکور شامل بدین شرح است: اصل نخست، تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی باید یک‌جا و همزمان با امضای توافق‌نامه به طور کامل لغو شود نه تعلیق.

اصل دوم: دستاوردهای هسته‌ای در حد نیاز واقعی کشور باید حفظ شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی بر امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوطه وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‌الملل اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته‌ای باید برگشت‌پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما نیز بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.


ارسال نظرات