فرمانده سپاه ناحیه سمنان با تأكيد بر اينكه ملت ايران برابر زياده خواهي دشمنان بصير هستند، گفت: مردم به صورت خودجوش در اقصی نقاط ایران اسلامی مخالفت خود با روند مذاکرات هسته ای و زیاده خواهی های آمریکا را به گوش آنها رساندند.
کد خبر: ۸۵۲۴۹۵۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، عسگر مجیدی در جلسه فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بقیة الله(عج) ضمن گرامیداشت ماه پرفضيلت شعبانيه و گراميداشت ياد شهدا و امام شهدا با اشاره بر نقاط ضعف و قوت پایگاه های بسیج، اظهار کرد: در طول برگزاری کنگره 3000شهید استان سمنان نقاط قوت و ضعف پایگاه ها شناسایی شد؛ امیدواریم با پیگیری های فرماندهان پایگاه ها ضعف ها حل و مرتفع شوند.

وي تصریح کرد: بسیجیان باید حضور خود در عرصه های مختلف را پر رنگ تر کرده و با اتحاد مشکلات مختلف جامعه را سامان دهند؛ چرا که دشمن از هر راهی به دنبال آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحيه سمنان بیان کرد: یکی از راهکارهای مفید در راستای ارتقاي سطح برنامه های مختلف پایگاه ها و جذب نیرو، شناسایی افراد با توانایی های مختلف است.

مجيدي در ادامه با اشاره بيانيه لوزان اظهار داشت: به تازگی زوایای پنهان بیانیه لوزان همانند بازدید از مراکز نظامی کشور شفاف شده است.

وی با تأكيد بر اينكه ملت ايران برابر زياده خواهي دشمنان بصير هستند، افزود: مردم به صورت خودجوش در اقصی نقاط ایران اسلامی مخالفت خود با روند مذاکرات هسته ای و زیاده خواهی های آمریکا را به گوش آن ها رساندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها