مداح خاندان اهل بیت عصمت و طهارت گفت: خدا خواسته است هر کسی با رهبر معظم انقلاب بنای مخالفت بگذارد زمین بخورد و طوری زمین بخورد که هر کاری هم بکند نتواند از زمین برخیزد.
کد خبر: ۸۵۲۴۹۱۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

"حاج ماشاالله عابدی" مداح و ذاکر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج مداحان با اشاره به انتشار گذاره برگ ملی(فکت شت) منتشر شده اظهار کرد: شش اصلی که در گزاره برگ ملی به آن اشاره شده است مطابق خواسته های مردم و مقام معظم رهبری است. همه مسئولین جمهوری اسلامی باید بدانند که مقام معظم رهبری حرف اسلام را می زند و به اعتباری دیگر ایشان حرف ملت ایران را می زند.

عابدی در ادامه تاکید کرد: سرپیچی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مخالفت با اسلام است و باید گفت کسی که از ایشان تبعیت نمی کند در واقع مخالف با منافع ملت ایران به شمار می آید. هر کسی در هر موقعیتی با ولی خدا مخالفت کند چون به ضرر و زیان ملت اسلام خواهد بود به واسطه این مخالفت ها در هر موقعیتی که باشد زمین خواهد خورد و این مسئله خواست خداست.

مداح خاندان اهل بیت عصمت و طهارت با اشاره به سالروز آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای گفت: خواست خدا بود که بعد از رحلت رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری در مصدر امور و در جایگاه امام قرار بگیرد. خدا خواسته است هر کسی با رهبر معظم انقلاب بنای مخالفت بگذارد زمین بخورد و طوری زمین بخورد که هر کاری هم بکند نتواند از زمین برخیزد.

عابدی در بخش دیگری از این گفت‌وگو عنوان کرد: مسئله ی هسته ای یکی از مسائل مهم امروز کشور است که مقام معظم رهبری به خوبی و به موقع درباره آن روشنگری فرمودند. ایشان در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دیدار با جامعه مداحان کشور بیاناتی را فرمودند که بسیار کارگشاد بود، سخنانان ایشان بسیار دقیق، جامع و کار ساز بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه مسئولین و تیم مذاکره کننده مطلع باشند که در موضوع هسته ای کسی نباید بر خلاف مطالبه مقام معظم رهبری و مردم عمل کند و توافقی صورت بگیرد. اصولاَ نباید بحثی را که مقام معظم رهبری به آن نظر مثبت نداشته باشد را در مذاکرات عنوان کرد و یا پذیرفت.

مداح خاندان اهل بیت عصمت و طهارت ادامه داد: ما از هیئت کننده خودمان درخواست داریم تمام تلاش خودشان را برای پاسداری و دفاع از حقوق مردم ایران انجام دهند و در هر شرایطی از فرمان مقام معظم رهبری تبعیت کنند، مردم ایران نیز پشتیان فرزندان خود برای دفاع از حقوق ملی کشور هستند.

عابدی افزود: تصمیم گیری برای آینده کشور باید بر اساس مصالح نظام و منافع ملی باشد، در این زمینه باید سخنانان مقام معظم رهبری را فصل الخطاب بدانیم و حرف ایشان را به عنوان حرف آخر بپذیریم چرا که به گفته قرآن کریم خداوند متعال خوب می داند رسالتش را در کجا و در چه کسی قرار دهد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به رسالت مداحان و ذاکرین خاندان اهل بیت عصمت و طهارت درباره موضوع هسته ای نیز گفت: مداحان و ذاکرین عزیز کشورمان نیز در این باره باید وظیفه خودشان را در قبال مسئله هسته ای به جا بیاورند، مهمترین وظیفه آنها در این برهه از زمان آگاهی بخشیدن به جوانان عزیزمان است. ما وظیفه داریم به مردم آگاهی بدهیم تا مسئولین از مواضع رهبری کوتاه نیایند.

مداح خاندان اهل بیت عصمت و طهارت گفت: تذکر و مراقبت به مسئولین همیشه به سود مردم است چرا که برخی مواقع از روی غفلت راه گم می شود. اگر مداحان ما وظیفه خودشان را خوب انجام دهند و خودشان هم آمر به مسئله باشند مستمعین هم آگاهی پیدا می کنند و این سلسله مراحل موجب حمایت های می شود که پشتوانه نظام خواهند شد.

عابدی عنوان کرد: اگر به اصول منتشر شده در گزاره برگ ملی عمل شود خواسته های ملت ایران اعمال شده است، عمل به اصول فک شیت ایرانی خواسته همه ملت است، مداحان کشور که در آزمون های مختلف سربلند در آمده اند نیز پیرو  و طرفدار همین اصول هستند و حرفشان در تایید فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی در بخش پایانی این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: نباید فکر کرد این اصول فقط مورد نظر قشر خاصی از جامعه است، همه مردم ایرن، مذهبی و غیر مذهبی خواستار این مطالبات هستند. کسانی که شاید اهل هیئت هم نباشند حاضر نیستند چیزی غیر از این اصول را بپذیرند و تن به ذلت بدهند و چیزی را بپذیرند که موجب ذلت کشورشان، مانع پشرفت علمی کشور و ضعف ما بشود. اصول گزاره برگ ملی واقعاَ خواسته ملت است که خیلی بجا و شایسته تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات