امام جمعه ايوان گفت: ملت ايران در برابر تهديدات و تحركات گروهك هاي تروريستي و آمريكايي ايستاده است و با مشت آهنين جوابگويي آنها خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۱۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاري بسيج، حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های نماز جمعه ديروز اظهار کرد : بزرگترین آفات در زندگی های امروزی ما غفلت از گذر عمر است و اگر حواسمان به عمرمان باشد هر محبتی در دل انسان جای نمی گیرد دست و قدم انسان به هر جایی نمی رود و خدا یک لحظه از خاطر انسان پاک نمی شود.

وی افزود : با توجه به آتش سوزی کوههای اطراف ایلام و خطر افتادن جنگلها ، آسیبهایی که محیط زیست می بیند گاهی مواقع قابل جبران نیست و مشکلاتی را ببار می آورد که جبران آنها سالها وقت می برد و نیاز است همه ما در محیطهای جنگلی و طبیعت رعایت کنیم که مشکل به وجود نیاید و ما قدردان نعمتهای الهی باشیم.

حجت الاسلام لروند ابراز کرد : 15خرداد یک پیام دارد و آن پیام حفظ ولایت است ، امام (ره) گفتند 15 خرداد ثابت کرد مردم از تحریم و تهدید نمی ترسند ، این روزها ما باید درس بگیریم و نقشه دشمن را بشناسیم اگر سایه ولایت فقیه بر سر این مردم نباشد بلاهای کشورهای همسایه بر سر ما می آمد و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

خطیب نماز جمعه ایوان ادامه داد : الان دشمنان تکفیری ها و وهابی ها را تحریک می کنن دور و بر مرزهای ایران بچرخند و هدفشان این است که ایران را تهدید کنند ، هر زن و مرد ایرانی حرفش این است که یک موقع چه در بحث تهدید نظامی و چه در بحث مذاکرات 1+5 و چه گزینه های روی میزی ، اگر این صحبتها را ترک نکنند و اگر بخواهند این کشور را تهدید کنند و به این کشور چپ نگاه کنند با مشت آهنین ملت ایران میز و گزینه های روی میز آنها با خاک یکسان خواهد شد.

وی افزود : اینجور نیست فکر کرده اند که با کشوری ضعیف طرف هستند اگر جمهوری اسلامی به میدان بیاید همه اینها باید فکر قبر برای خود بکنند و امروز الحمدالله به پشتوانه مردم و نیروهای نظامی کسی جرات حمله به ایران را ندارد ، اینها سابقه حمله طبس را در ذهن خود دارند که خدا با شنهای روان پاسخ آنها را داد.

حجت الاسلام لروند با اشاره به سالگرد وفات حضرت امام (ره) بیان کرد : از طول خلقت آدم تا به امروز هیچ تشییع جنازه ای به باشکوهی تشییع پیکر مطهر امام خمینی(ره) نبوده است و عظمت این مرد الهی را بینید که خدا این همه آبرو به او داده است.

امام جمعه ایوان در پایان تصریح کرد : تیم مذاکره کننده ما تا به امروز با اقتدار کامل مذاکره کرده اند و اقتدار ما حفظ شده اما دشمن ما صادق نیست ما بارها صداقتمان را نشان داده ایم ، توصیه من این است دولت مواظب خط قرمزها باشند و این خطوط حفظ شوند و ثانیا اجازه ندهند کنگره آمریکا در مذاکرات دخالت کند و اجازه جاسوسی از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای نه دولت و نه ملت اجازه نخواهد داد.


ارسال نظرات