خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد:

امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در جهان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: امام خمینی (ره) موجب بیداری و آگاهی مسلمانان و احیای اسلام ناب محمدی در جهان شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۸۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: امام خمینی (ره) در زمانی که همه دشمنان در تلاش برای از میان بردن اسلام در جهان بودند با احیای آن به مسلمانان هویتی دوباره بخشید و باعث بیداری دنیای اسلام شد.

وی با بیان نقش امام خمینی (ره) در نیم قرن اخیر در جهان گفت: امام (ره) با ایجاد انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی در ایران، راه و مسیر وحدت بین مسلمانان در عصر حاضر را هموار کرد و موجب نزدیکی و همبستگی جهان اسلام شد.

سردار رنجبرزاده با بیان تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی بر مولفه وحدت بین مسلمانان اضافه کرد: ایشان وحدت بین مسلمانان را رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان اسلام می دانستند و معتقد بودند تا زمانی که وحدت در بین کشورهای اسلامی باشد تمامی دسیسه های دشمنان نقش برآب می شود.

وی گفت: در عصر حاضر نیز با توجه به تحولات منطقه، جهان اسلام برای مقابله با دسیسه های دشمنان که هر روز شکلی به خود می گیرد بیش از پیش نیازمند وحدت مورد نظر امام (ره) است.

سردار رنجبرزاده افزود: متاسفانه امروز جهان اسلام و کشورهای اسلامی با مشکلات زیادی مواجه شده اند که یکی از دلایل آن نبود وحدت میان آنان است که امام راحل همواره به آن تاکید داشته اند.

وی گفت: در شرایط امروز که مشکلات زیادی پیش روی جهان اسلام قرار گرفته است ضرورت توجه به رهنمودهای امام خمینی (ره) بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

ارسال نظرات