نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تقارن میلاد امام زمان(عج) با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حاوی این پیام است که انقلاب و نهضت امام راحل زمینه ساز ظهور و برقراری انقلاب حضرت مهدی(عج) خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۸۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج; مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان دهلران برگزار شد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در در این مراسم با تسلیت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: تقارن میلاد امام زمان(عج) با سالگرد امام خمینی(ره) حاوی یک پیام بسیار مهم و با معنی است.

وی ادامه داد: پیام این تقارن این است که انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) زمینه ساز ظهور و برقراری انقلاب حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به پیوند عمیق قیام امام راحل و انقلاب اسلامی ملت ایران، افزود: این پیوند یک پیوند ناگسستنی است که امام خمینی(ره) حرکت عظیم ملت ایران را با قیام مهدویت پیوند داد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با الهام گیری از مکتب اهل بیت و فراگیر کردن آموزه های مکتب اهل بیت این پیام را به جهانیان منتقل کرد که انقلاب اسلامی ایران یک پدیده زودگذر نیست بلکه یک جریان تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

لطفی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران 36 سال است که با صلابت به راه خود ادامه می دهد که 10 سال آن با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) به حیات طیبه خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه به گمان دشمنان انقلاب اسلامی این انقلاب یک کودتا است و به زودی منحل خواهد شد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات و باورهای عمیق دینی مردم دارد که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل برآیندی از ارزش های اسلامی می باشد که دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیدند که با اعتقادات و باورهای دینی مردم نمی شود مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار کرد: امروز بعد از 26 سال از ارتحال امام خمینی(ره) کماکان تفکرات، راه و مکتب امام در جهان مانند خورشیدی تابان نورافشانی می کند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و سایر کشورهای آزادی خواه دنیا افزود: هر روز شاهد شکل گیری موجی تازه از بیداری اسلامی در بین امت های آزاده و آزادی خواه دنیا هستیم که به تأسی از انقلاب اسلامی ایران و قیام امام خمینی(ره) پررنگ تر می شود.

لطفی با بیان اینکه امام راحل به حاکمیت دین و حاکمیت ارزش های اسلامی در جامعه معتقد بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره)اسلام را از گوشه مساجد، حجره ها، حسینیه ها و تکایا خارج و به عنوان یک برنامه حیات بخش در جامعه و در قالب نظام اسلامی پیاده کرد.

وی گفت: عده ای در داخل و خارج کشور که مخالف اندیشه های امام خمینی(ره) بودند فتنه 88 را به راه انداختند و در کنار آنان کسانی بودند که روزی در کنار امام بودند ولی سال ها بعد در اردوگاه دشمن جمع شدند و در روز عاشورا شعارهایی بر ضد نظام و انقلاب و ولایت فقیه سر دادند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای، ابراز کرد: تیم مذاکره کننده، مذاکراتی نفس گیر اما با صلابتی را با گروه 5+1 داشتند که در این مذاکرات خطوط اصلی نظام توسط تیم مذاکره کننده رعایت شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در پرتو اندیشه های امام راحل که بر تکیه بر توانایی های داخلی تأکید داشتند توانست به دانش هسته ای دست یابد، اظهار کرد: انرژی هسته ای ره آورد ارزشمند انقلاب اسلامی است.

لطفی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آیینه تمام نمای سیره امام راحل است و تبعیت از رهبری تبعیت از امام خمینی(ره) است، خاطر نشان کرد: مکتب امام خمینی(ره) در بیانات امام راحل است و باید این مکتب زنده نگاه داشته شود.

ارسال نظرات