جوانان با شور و هیجان خاصی می گفتند که به آمریکا اجازه زیاده خواهی نخواهند داد و از مسئولین و تیم هسته ای می خواستند که نباید ذره ای از حقوق ملت ایران کوتاه بیایند .
کد خبر: ۸۵۲۴۷۰۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرنگار اعزامی بسیج ، امسال نیز مراسم بیست و ششمین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور گسترده و پرشور ملت ایران و خصوصا جوانان برگزار شد .
بسیاری از مردم علت حضور خود را تجدید عهد و بیعت با آرمانهای امام راحل و لبیک به فرمایشات امام خامنه ای عنوان می کردند و تاکید بر اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری داشتند .
جوانان نیز با شور و هیجان خاصی می گفتند که به آمریکا اجازه زیاده خواهی نخواهند داد و از مسئولین و تیم هسته ای می خواستند که نباید ذره ای از حقوق ملت ایران کوتاه بیایند .
جوانان از اینکه آمریکاییها به خود اجازه داده اند تا در مورد مصاحبه با دانشمندان هسته ای ، حرف بزنند ، بسیار عصبانی بودن و با غیرت خاص جوانان ایرانی می گفتند : ما اجازه نمی دهیم .
جوانان عنوان می کردند که مذاکرات را با حساسیت دنبال می کنیم و اگر دشمن مکار و حیله گر بخواهد زیاده خواهی کند ، جواب ما به او سرب داغ خواهد بود .
بسیاری ازمردم اتحاد و همبستگی را بزرگترین نقطه قوت در همه زمینه‌ها از جمله مذاکرات ۵+۱ عنوان می کردند و از مسئولین انتظار داشتند که باهم همدل باشند و با بصیرت و عزت در مذاکرات حضور بیابند و خطوط قرمز ملت ایران را رعایت کنند و طبیعی است حضور باشکوه مردم در سالگرد ارتحال ملکوتی امام می تواند نقش تأثیرگذاری هم در مذاکرات هسته ای داشته باشد
مردم تاکید داشتند با توجه به سختی ها و مشکلات در جامعه ، هرگز از اصول نورانی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کوتاه نخواهند آمد و بر سر این اصول با هیج کسی مذاکره نخواهند کرد و راه امام همیشه ادامه خواهد داشت .


ارسال نظرات
پر بیننده ها