امام جمعه دامغان:

امام خمینی عالمی مدبر و نابغه‌ای شجاع از جرگه یاران مهدی موعود بود

امام جمعه دامغان گفت: امام خمینی(ره) معصوم نبود اما رهبری حکیم، عالمی مدبر و نابغه‌ای شجاع از جرگه یاران مهدی موعود(عج) بود که به نور ایمان و تقوا در جهان بزرگی یافت.
کد خبر: ۸۵۲۴۶۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) در مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان با اشاره به درس‌آموز بودن تقارن امسال ایام میلاد مسعود حضرت صاحب الزمان(عج) و جهاردهم و پانزدهم خردادماه، اظهار داشت: برای مهیا شدن زمینه ظهور حضرت حجت(عج) باید 313 خمینی مهیا شوند.

وی وعده خداوند مبنی بر حکمرانی و مسلط شدن مستضعفان بر زمین با ظهور بقیه الله العظم را تغییر ناپذیر و انکار ناشدنی خواند و افزود: انقلاب اسلامی ملت ما مقدمه‌ساز فرج منجی است و دشمن چون دریافته است که اساس این نهضت حق است و حق در نهایت پیروز می‌گردد، هر روز راه جدیدی را برای مقابله با ما برمی‌گزیند.

امام جمعه دامغان تحرکات و دسیسه‌های دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ناشی از ترس آنان از گسترش گفتمان عزت‌مدارانه و سلطه ستیزانه امام خمینی(ره) و خلف صالح او رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: خداوند قرآن را نازل کرد تا پیامبر اسلام مردم را از ظلمات کفر و جهل به سوی روشنایی رهنمون کند و امروز نقش آموزه‌های انقلاب امام راحل در بیداری اسلامی ملت‌ها ادامه این راه مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه انسان در تاریکی همیشه متحیر و جاهل است، خاطر‌نشان کرد: خمینی کبیر انقلابی را رهبری نمود که صاحبانش یگانگی خدا و حقانیت کلام الله و انتظار مصلح جهانی را فریاد زدند و ثابت کردند که حق ماندگار و کفر و ظلم همچون کف روی آب توخالی و نابود شدنی است.

وی با اشاره به اینکه حقیقت موعود و منجی جهانی در همه ادیان و اعتقادات پذیرفته شده است و با ظهور مهدی(عج) این وعده الهی تحقق می‌یابد، گفت: امروز آمریکای جهانخوار و اربابان صهیونیستش و متحدان بی‌اراده‌اش، داعش و تکفیری‌ها را برای مقابله با اندیشه و گفتمان ولایت‌مدارانه انقلاب خمینی کبیر(ره) در منطقه و نابود کردن اسلام ناب محمدی پرورش داده‌اند و ما باید به وظیفه‌خطیر خود در عصر حاضر آشنا بوده و عمل نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار