خبرهای داغ:
مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سرخه، برنامه های فرهنگی بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی از شهرستان سرخه ویژه کاروان های اعزامی به مرقد مطهر امام راحل را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۷۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
حسن فیض در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه با اشاره به بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیام دیگر حضور حماسی در این مراسم اعلام بیعت مجدد با خلف صالح خمینی کبیر (ره) مقام عظمای ولایت است که حمایت از رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه عمل به وصیت راه گشای حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) افزود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سرخه، امام خمینی(ره) را مصداق بارز رهبران آسمانی نامید و افزود: از بین رهبران انقلاب‏های جهان، حضرت امام خمینی (ره) به واسطه مشخصه دین محور بودن و تلاش در کسب رضایت معبود شناخته شده بودند.

فیض بیان کرد: امام خمینی(ره) با خروش عاشورایی خود لرزه را بر هیمنه پوشالی سپاه استکبار و دست نشانده داخلی‏اش شاه خائن انداخت و این سخن قرآن را دوباره به اثبات رساند که خانه عنکبوت از سست‏ترین خانه‏هاست.

وی با تأکید بر حضور باشکوه‏تر ملت شریف ایران به ویژه بسیجیان در برنامه سالگرد ارتحال امام افزود: هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم ارتحال امام(ره) این پیام را به دشمنان این نظام می‏رساند که گذر زمان باعث فراموشی بنیانگذار جمهوری اسلامی در اذهان ملت ایران نخواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سرخه با اشاره به هماهنگی‏های صورت گرفته با پایگاه های بسیج نسبت به فضاسازی مناسب این ایام تأکید کرد و افزود: برنامه هایی مانند برپایی ایستگاه های صلواتی، تهیه پوستر از تمثال امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای شاخص سازمان بسیج در اتوبوس های اعزامی باعث ایجاد فضای معنوی در جهت تعمیق قلوب زائران با فضای موجود خواهد شد.

فیض را تهیه بنرهای متحدالشکل برای اتوبوس‏ها و تهیه کلیپ‏های مختلف برای زائران، برگزاری مسابقه فرهنگی هنری در محضر آفتاب که در آن دلنوشته های زائران حضرت امام خطاب به امام خوبی ها جمع آوری شده و چاپ خواهد شد از دیگر برنامه‏های فرهنگی عنوان کرد.

وی بیان کرد: 243نفر از زائران امام خمینی در قالب پنج دستگاه اتوبوسشامل بسیجیان و عوامل اجرایی راهی مرقد مطهر امام خمینی(ره) خواهند شد که یک دستگاه آمبولانس و دو خودرو پشتیبانیاین کاروان را همراهی خواهند کرد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سرخه ادامه داد: به منظور رفاه حال زائرین پنج نفر امدادگر و برای هر اتوبوس یک روحانی برای روایتگری و بیان خاطرات امام خمینی(ره) حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها