حميدرضا پورنوروز
فرمانده ي سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام/
سردار حسيني گفت: امام خميني(ره) با نهضت انقلابيش اسلام ناب را در دنيا احيا كرد.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۷۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار سيد صادق حسيني در مراسم سالگرد امام خميني(ره) ضمن تسليت به مردم مرز نشين و هميشه در صحنه ي استان ايلام اظهار كرد:امروز بزرگداشت مردي است كه نهضت انقلابيش باعث احياي اسلام ناب شد.

وي با اشاره به اينكه مسلمانان دنيا سيره و روش اين بزرگ مرد تاريخ در فرهنگ اسلامي خود به ثبت رسانده ند افزود: سالهاست كه ايرانيان ولايت مدار سالگرد امام خميني(ره) را به سوگ مي نشينند و راهش را ادامه مي دهند.

فرمانده سپاه استان ايلام بيان داشت: جمهوري اسلامي با كمك مردم و همدلي و همبستگي با يكديگر توانستند در برابر توطئه هاي كشور هاي غربي پيروز شوند و بعد از انقلاب مهمترين پيروزي هاي سر بلند در ميدان نبرد با ر‍يم بعثي عراق و در آخر فتنه ي 88 بود.

سردار حسيني با بيان اينكه فتنه ي 88 حركتي از طرف كشور هاي مستكبر غربي بود عنوان كرد: مردم ايران با پيروي از ولايت و رهنمود هاي رهبري توانستند پوزه ي مستكبرين دنيا را به خاك بمالند.

فرمانده سپاه استان ايلام با تاكييد بر اينكه تيم مذاكره كننده ي هسته ي ايران امروز پنجه در پنجه ي استكبار انداختند، گفت: آمريكا يك مستكبر زياد خواه است كه به هيچ تعهدي در برابر توافقات هسته ي ندارد.

وي در آخر تصريح كرد: امروز ما با اتحاد و همدلي و همزبان با دولت به اين تيم مذاكره پت نمي كنيم و خواهان 6 اصل گزاره برگ هسته ي هستيم.


ارسال نظرات