به همت بسیج ادارات الحدید شاهرود

برپایی ایستگاه صلواتی برای زائران زیارت امام راحل

پایگاه های بسیج ادارات الحدید شاهرود در گرامیداشت ارتحال امام راحل و در جهت پذیرایی از زائران امام راحل و شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت پیر جماران ایشتگاه های صلواتی در ورودی و خروجی شهر شاهرود برپا کردند.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۶۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام بزرگداشت ارتحال امام راحل با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی به همت پایگاه های بسیج ادارات شاهرود گفت: بسیج ادارات شاهرود در بزرگداشت ایام ارتحال امام اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از زائران امام راحل در ورودی و خروجی شهر شاهرود نموده است.

علی احمدی افزود: ایستگاه های صلواتی 13،14 و 15 خرداد ماه به زائران امام راحل که در مسیر شهر شاهرود تردد می نماید خدمات پذیرایی ارائه می نماید.

وی با اشاره به اهداف این برنامه اظهار کرد: تعظیم و تکریم شعائر اسلامی و انقلابی وظیفه ماست و بزرگداشت ارتحال امام و پذیرایی از زائران ایشان یکی از این برنامه هاست که بسیجیان پایگاه های بسیج ادارات الحدید با اخلاص در این جهت گام برداشته اند.

احمدی با تقدیر از پایگاه های بسیج ادارات شاهرود تصریح کرد: در بزرگداشت ارتحال امام و قیام 15 خرداد نیز برنامه های مختلفی در بسیج ادارات برگزار شده و خواهد شد تا این قشر تاثیرگذار نیز در بزرگداشت این ایام نقش مهم خود را ایفا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار