به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره):
زائرین و عاشقان اهل تسنن امام خمینی(ره) از شهرستان پیرانشهر، سردشت و بوکان استان آذربایجان غربی برای عرض ارادت و شرکت در مراسم سالگرد امام (ره) به کرج حضوز پیدا کردند.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،استقبال از زائران مرقد امام خمینی(ره)شهرستان پیرانشهر استان آذرباییجان غربی توسط حوزه 213 شهید محمد منتظری ناحیه امام سجاد(ع) انجام شد.

براساس این گزارش  چهارشنبه شب حوزه 213 شهید محمد منتظری ناحیه امام سجاد(ع) میزبان زائرانی از شهرستان پیرانهشر استان آذرباییجان غربی از برادران اهل تسنن که برای بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بود .

برای اسکان زائران با هماهنگی فرمانده حوزه 213 علی اصغر پرده دار با مسئولین مربوطه سالن ورزشی ایثار حصارک بالا در نظر گرفته شده بود که پس از خواندن نماز جماعت کلیپی از  امام خمینی(ره) پخش شد و در ادامه مسابقه ای بین زائران برگزار شد و به نفراتی که به سوالات پاسخ صحیح را دادند جوایزی به رسم یادبود اهدا شد و سپس سفره های پذیرایی شام انداخته شد و پس از صرف شام زائران به استخر ایثار رفتند و از امکانات آنجا استفاده کردند و بعد از دو ساعت به سوی مرقد امام خیمنی(ره) به راه افتادند.


ارسال نظرات