خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه شهدا:

کاروان های ارتحال امام(ره) در تهران استقرار یافته و آماده شرکت در مراسم می باشند

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه شهدا از استقرار کامل کاروان های زیارتی ارتحال خبر داد و گفت: 13 هزار نفر از مردم استان آذربایجان غربی در قالب 263 اتوبوس صبح امروز در محل حرم مطهر استقرار یافته و در مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۵۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی گفت: این کاروان ها از 17 شهرستان با بدرقه مسئولین شهر عازم تهران شدند.

وی افزود: پیش بینی های لازم در خصوص پذیرایی از این کاروان ها اتخاذ شده و از زائرین در مسیر با صرف وعذه های غذایی و دسر پذیرایی بعمل آمده است.

چراغی در خصوص استقرار شبانه کاروان ها تصریح کرد: حوزه های میزبان در کرج با هماهنگی قبلی آماده میزبانی بوده و زائرین پس از استراحت شبانه بعد از نماز صبح بطرف حرم امام (ره) حرکت نمودند و در محل های از پیش تعیین شده مستقر شدند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه شهدا ادامه داد: تعداد 32 دستگاه آمبولانس به همراه اکیپ های پزشکی، کاروان ها را همراهی می نمایند تا در مواقع ضروری انجام وظیفه کنند که الحمدالله تا کنون مشکل خاصی اعم از مسمومیت غذایی و ... گزارش نشده است.

سرهنگ چراغی خاطر نشان کرد: زائرین استان با شور و شوق خاصی در این مراسم شرکت نمودند و با حضور در صحن حرم بی صبرانه منتظر شروع مراسم و استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب می باشند.

لازم به یادآوری است مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحام امام خمینی(ره) در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی راس ساعت 9 صبح شروع می شود و رهبر معظم انقلاب بعنوان سخنران مراسم سخنرانی خواهند نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار