خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: توجه به محرومان و مستضعفان جامعه از ویژگیهای امام خمینی (ره)بود که همواره به دولتمردان توصیه می کردند که خدمات اجتماعی را از آخرین و محرومترین روستاها آغاز کنید.
کد خبر: ۸۵۲۴۴۹۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

حجت الاسلام عیسی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: در هر مدت زمانی که به قرن تعبیر شده است یک فردی از میان علما و بزرگان مامور به تجدید دوباره حیات اسلام است و به اسلامی که با خرافه های بسیاری رو به رو است، جان تازه بخشد.

وی افزود:امام خمینی(ره)بدون شک به تعبیر بزرگان یک مجدد اسلام بود و در زمانی که جهان و ایران در قبل از انقلاب به سمت بی دینی و لامذهبی می رفت و خداوند از زندگی شخصی و اجتماعی مردم حذف شده بود در این اوضاع امام راحل(ره)با روح مسیحایی خود انقلابی را شروع کرد جان تازه ای را به ایران و اسلام بخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: خداوند، دین و مذهب با آمدن امام(ره)دوباره جان گرفت و رئیس جمهور وقت آمریکا ادعا می کرد که ما زمینه ساز ظهور مسیح و منجی هستیم و این در حالی است که امام خمینی(ره) در ورای تجدید اسلام به تمامی مستضعفان جهان امید بخشید و هیبت پوشالی دو ابرقدرت جهان را در هم شکست.

سلیمانی در ادامه به ویژگیهای فردی و اجتماعی امام خمینی(ره)اشاره کرد و تصریح کرد: در بعد شخصی و فردی امام راحل در عبادت و اخلاق سرآمد بودند و در زمینه سیاست و مدیریت نیز جامع صفات کمالیه بودند و در واقع ایشان یک مدیر، مدبر و سیاستمدار بودند.

وی همچنین استکبار ستیزی را یکی دیگر از ویژگیهای برجسته معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: در زمانی که مستکبران و ابرقدرتهای جهانی ظلمهای بسیاری در سطح جهان انجام می دادند امام خمینی(ره)در برابر این استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی تأکید کرد: توجه به محرومان و مستضعفان جامعه یکی دیگر از ویژگیهای امام خمینی (ره)بود که همواره به دولتمردان توصیه می کردند که خدمات اجتماعی را از آخرین و محرومترین روستاها آغاز کنید و همواره تأکید داشتند که یک تار موی کوخ نشین ها را با همه کاخ نشین ها عوض نمی کنم.

سلیمانی در ادامه به دستاوردهای امام و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: احیای هویت اسلامی و ایرانی در سطح جهان اسلامی و ایجاد روحیه خودباوری در زمانی که نه تنها دولتمردان بلکه نخبگان سیاسی و اجتماعی نیز دچار بی هویتی و خود باختگی شده بودند با حضور امام راحل(ره)رقم خورد.

وی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری و استراتژی های فکری، فرهنگی، اقتصادی را با اتکا به مردم و به ویژه جوانان در جامعه به بروز و ظهور رساند و در میان مردم روحیه خودباوری را نهادینه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی یادآور شد: حضور پرشور جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای علمی و تکنولوژی هایی که در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی رخ داده است؛ نتیجه خود باوری و خوداتکایی جوانان و دولتمردان ما می باشد.

وی در خاتمه به حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هرچه از زمان می گذرد ابعاد گسترده تری از شخصیت والای امام راحل برای مردم جهان و ملت شهید پرور ایران آشکار می شود و به همین علت هرسال ملت قدر شناس ایران نسبت به امام خود ابراز احساسات می کنند و در 14خرداد با آرمانهای امام خمینی(ره)تجدید بیعت می کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها