مراسم گرامیداشت بیست وششمین سالگرد ارتحال امام راحل و یادواره 630 شهید شهرستان ساوجبلاغ در مسجد ولیعصر شهر هشتگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۴۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم گرامیداشت بیست وششمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و یادواره 630شهید شهرستان ساوجبلاغ باحضور خانواده های محترم شهیدان، جانبازان، رزمندگان دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان در ساوجبلاغ برگذار شد.

سردار علی فولاد گر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت : بزرگداشت امام برای ما ، جنبه اعتقادی ، ایمانی ، انقلابی ، عاطفی و ملی دارد.
وی افزود : امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است ، نام او پرچم انقلاب ، راه او راه انقلاب و اهداف ، اهداف این انقلاب است.
این فرمانده هشت سال دفاع دفاع مقدس به ذکر دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و ا ز شهیدان به عنوان قهرمانان همیشه جاودان ایران اسلامی بیان کرد .
فرماندار ساوجبلاغ هم در حاشیه مراسم با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) به بیان شخصیت والا و ویژگیهای برجسته ایشان پرداخت.
ابوالقاسم پالیز گیر تصریح کرد : ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و قدرتهای جهان برگرفته از آرمانها و تفکرات انقلابی و دینی حضرت امام خمینی (ره) است.
وی به خدمات بزرگ حضرت امام خمینی (ره) به نظام اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) اندیشمند و خدا شناسی منحصر به فرد بودند که با تبیین نظریه ولایت فقیه در صدد بنیانگذاری حکومتی بر مبنای ارزشهای الهی و اسلامی در جامعه بودند که با نصرت الهی و حمایت مردم این امر تحقق پیدا کرد.
همچنین فرمانده سپاه ساوجبلاغ هم به پایبند بودن مردم شهرستان به آرمانهای حضرت امام (ره) و شخصیت والای ایشان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری جهت مقابله با استکبار مطالبی را بیان کرد.
سرهنگ علی لشگری به اهمیت یاد و خاطره شهدا و ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و گفت :حضور با شکوه مردم در این مراسم نشانه علاقمندی مردم به حضرت امام خمینی (ره) و تکریم به شهیدان است.
وی با تاکید بر اینکه در جامعه باید همیشه یاد و خاطره شهدا زنده باشد ابراز امیداوری کرد با بر پایی این یادواره ها بتوانیم در جامعه اسلامی فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی را پیاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها