خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان:

امام خمینی (ره) ایستادگی و توانستن را به ما آموخت

جانشین سپاه بوکان گفت:امام خمینی (ره) شخصیت بی بدیلی بود که با اتکاء وایمان به خدا توانست در مقابل استکبار جهانی بایستد.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۸۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بمناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) مراسمی به همین مناسبت و به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) با حضور جمع کثیری از بسیجیان برگزار گردید.

جانشین سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص امام راحل گفت: حضرت امام خمینی (ره) شخصیت بی بدیلی بود که با اتکاء وایمان به خدا توانست در مقابل استکبار جهانی بایستد.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی اخلاص ، توکل به خدا ، توجه به مردم در سایه ی عنایات خداوند متعال، اجرای عدالت و مساوات را از خصوصیات بارز امام سفر کرده دانست و افزود:

امام خمینی (ره) به جسم مرده مردم مسلمان ایران وجهان، روح امید و اعتماد به نفس دمید و در حالی همه ی آزادیخواهان جهان در مقابل بلوک شرق و غرب مایوس و نا امید شده بودند انقلاب اسلامی را رهبری و با وحدت کلمه مردم و ایمان بخدا به پیروزی رساند.

سرهنگ وکیلی تصریح کرد:او با فرزانگی و فروزندگی، شهامت و تدبیر موفق گردید در عرصه های جهانی گوهرهای گرانبهایی از اقیانوس ناب محمّدی، مکتب علوی و حماسه حسینی را به گونه ای شایسته عرضه نماید که آثارش به صورت بیداری اسلامی و یک نوع رستاخیز معنوی، جهان را دچار تحوّلی اساسی ساخت.

وی در پایان گفت: خداوند متعال را شاکریم که بعد از رحلت امام (ره)حضرت امام خامنه ای با همان صلابت و استواری کشتی انقلاب اسلامی را هدایت و رهبری می نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار