خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در لشکر 3 حمزه (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در رده های مختلف لشکر 3 حمزه (ع) در ستاد لشکر و مناطق مختلف مرزی در بخش های صومای برادوست و سیلوانای ارومیه با شرکت مردم و مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام فضل ا... میرزایی که در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم گردان شهید خرازی دربخش سیلوانا سخن می گفت در ابتدا به اشاره زندگی و مبارزات امام از سا1342 و خصوصیات اخلاقی ، رفتاری و اجتماعی ایشان، ساده زیستی ،اخلاص،توجه و توکل به خدا و رابطه تنگاتنگ با مردم را از خصوصیات بارز ایشان برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3 حمزه(ع) افزود: هدف امام از حرکت انقلابی و به ثمر رساندن این انقلاب ،حاکمیت اسلام و دین خدا و غلبه بر قدرتهای شیطانی بود.

ور در ادامه به ویژگی های امام (ره) از جمله همراه کردن توده های مردم با خود و صداقت در رفتار امام و تقوی و ایمان ایشان اشاره کرد.

وی در ادامه به انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام (ره) که به یقین با رهبری های عالمانه آگاهانه و شجاعانه، جانشین خلف و شایسته برای امام(ره) بوده و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران که اطاعت از ولی امر مسلمین را اطاعت از امام دانسته و با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اجازه نداده اند آسیبی به این انقلاب برسد.

ارسال نظرات