سعید بیات: شهرستان ری در بیست وششمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میزبان دهها هزار نفر از زائرین ، عاشقان و شیفتگان آن حضرت است.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۲۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  "سعیدبیات" معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در گفتگویی با روابط عمومی ضمن گرامیداشت سالروز رحلت  امام عظیم الشان (ره) اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرری افتخار همجواری با حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را داشته و میزبان دهها هزار نفر از زائرین و عاشقان بنیان گذار جمهوری اسلامی می باشند.

سعید بیات در ادامه افزود: با عنایت به اینکه شهرری همه ساله به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) میزبان خیل عظیم عاشقان و مشتاقان زیارت مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی می باشد وظیفه داریم هماهنگی های لازم را به منظور ایجاد شرایط مناسب برای حضور هم وطنان عزیزمان در شهرستان که میهمان مردم شریف شهرری هستند فراهم آوریم.

وی با بیان این موضوع که جلسات برنامه ریزی و هماهنگی در قالب ستاد مرکزی ،ستادهای فرعی و کمیته های تخصصی از نیمه دوم اردیبهشت تا نهم خرداد به صورت منظم و مستمر در فرمانداری و بخشداری ها برگزارشد افزود: با استفاده از همه ظرفیت ها و فضای همدلی و همراهی موجود در بین مجموعه مدیران و دستگاههای مختلف تمام  پیش بینی های لازم را در نظر گرفته و بحمدالله در آمادگی کامل برای برگزاری مراسمی باشکوه و در شان امام و مردم شهرستان هستیم.

معاون فرماندار ری در پایان گفت: برخود واجب می دانم پیشاپیش از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه ستاد دستگاهها ،ادارات و مدیران محترم تشکر و قدر دانی نمایم.

 

ارسال نظرات