مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد جامع سنندج با حضور عموم مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۲۷۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امام شخصیتی از جنس امامان و اولیا و بهره‌مند از معرفت و معنویت و فضائل و ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: ایشان یک نشانه بزرگ الهی در زمان و عصر ما هستند و با نام بردن از امام ذهن ما به سمت کار بزرگ امام، گشودن راه توسط وی و خوبانی از ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان که با ایشان همراه شدند معطوف می‌شوند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با بیان اینکه امام راحل فاصله بین ما و تحقق وعده الهی را کاهش داد، تصریح کرد: بهترین تعابیر درباره امام را رهبر انقلاب به کار برده‌اند.

حجت‌الاسلام علی اکبری افزود: از نگاه رهبر، امام دارای فهرستی از ویژگی ‌ها است که شیاد مهم‌ترین آن جامع الشرایط بودن شخصیت ایشان است و این ویژگی او را به شخصیتی کم نظیر و بی‌نظیر مبدل کرده است.

وی ایمان قوی، حکمت، هوشمندی، صبر و حلم و صداقت و زهد و تقوی امام را یادآور شد و گفت: امام شخصیتی سرشار از ایمان به خداوند و قرآن کریم دارند و سیمای مؤمن مجاهد در وجود امام قابل مشاهده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با بیان اینکه امام انسانی الهی و حقیقتی قرآنی بود، تصریح کرد: ایشان همه عمر با قرآن زندگی کرد و با موازین قرآنی خود را ساختند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور خاطرنشان کرد: آنچه از امام بر جای مانده میراثی ارزشمند است که انسان را سرشار از شوق و افتخار می‌کند و نظام سربلند و استوار و امن و رو به پیشرفت مستقل ما یادگار ایشان است.

حجت‌الاسلام علی اکبری با بیان اینکه ملت‌ها و مستضعفان جهان به این نظام دلبستگی دارند، تصریح کرد: نظام رو به جلو و در حال تثبیت موقعیت و نیز کشوری مطرح در معادلات جهانی و تصمیم گیرنده در معادلات منطقه‌ای است.

وی تصریح کرد: ایران نه تنها کشوری وابسته و گوشه نشین نیست بلکه بزرگ و سربلند و دوستدار مستضعفان و جهان و در اندیشه شوکت و عزت آنها است.

ارسال نظرات