برگزاری جلسه مربیان حلقات شجره طیبه صالحین بسیج کارگری

مسئول سازمان بسیج کارگری استان کردستان گفت: شگل گیری حلقات شجره طیبه صالحین منتج به رفتار سازی اسلامی و عمل صالح می شود.
کد خبر: ۸۵۲۴۲۷۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه حلقه مربیان بسیج کارگری سپاه بیت المقدس کردستان روز گذشته با حضور مربیان سپاه ها و نواحی شهرستانی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان ، سرمربی شجره طیبه صالحین بسیج کارگری و مسئول بسیج کارگری استان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این جلسه حبیب الله کاووسی مسئول سازمان بسیج کارگری استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به راه اندازی شجره طیبه صالحین در بسیج کارگری بعنوان یکی از ماموریت های مهم سازمان بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: برگزاری حلقات شجره طیبه صالحین منتج به رفتار سازی اسلامی و عمل صالح در واحد های تولیدی و صنعتی می شود.

در ادامه سرمربی صالحین بسیج کارگری حجت الاسلام والمسلمین سادات به اهداف شجره طیبه صالحین اشاره کرد و شکوفا شدن استعداد های آدمی در ابعاد گوناگون و تنظیم عادلانه روابط انسان با خویشتن، طبیعت ، خدا و دیگران را از جمله این اهداف عنوان کرد.

وی افزود: شجره طیبه صالحین در جهت تدوین این نظام هماهنگ و منسجم و تامین نیازهای ارکان آن در حال حاضر بهترین و موفق ترین روش تربیت نیروی انسانی و کارسازی می باشد.

حجت الاسلام هاشم پور نیز در این جلسه در خصوص کیفی سازی حلقه های متربیان و سرگروه ها و اهداف و وظایف سر گروه ها مطالبی را بیان کرد.

در ادامه جلسه مربیان صالحین در خصوص مشکلات و چالشهای موجود در سر راه این امر مهم نقطه نظرات خود را بیان کردند و همچنین از مربیان صالحین خواسته شد نسبت به کیفی سازی حلقه های متربیان و سرگروه ها و در جهت تحقق این امر مهم و مقدس تلاش مضاعف داشته باشند.

ارسال نظرات