خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا ، از اعزام 2000نفر زائر بیست و ششمین سالروز بزرگداشت امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۴۲۶۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سروان حسن عاطف ضمیربه مناسبت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از اعزام زائرین شهرستان پیشوابه مرقد مطهر امام (ره) خبر داد و افزود : امام خمینی (ره)یکی از بزرگترین رهبران آزادی خواه جهان هستند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارد لذا همه ما مسئولیت داریم که مراسمات ارتحال ایشان را در نهایت شکوه برگزار نمائیم .

وی با اشاره به جایگاه امام خمینی (ره) ونقش ارزنده امام اظهار داشت امام خمینی تنها رهبری است که بعداز نبی مکرم اسلام (ص) وائمه اطهار(ع) مسیر زندگی را برای جامعه اسلامی تبیین وروشن نمود.

عاطف ضمیردر تشریح فضایل اخلاقی و بزرگ منشی امام راحل افزود: امام خمینی (ره) همان کسی بود که منش او سرآمد اهل آزادگان بود، همان عالم فرزانهای که حق حیات و هویت بر گردن همگان دارد.

وی با اشاره به اینکه با تعامل که با بسیاری از نهادها انجام شده است اعزام زائرین با قوت انجام می شود، افزود: به طور متمرکز دوهزار نفر در قالب بسیج محلات و اقشارواحادمرذدم اعزام می کنیم که 60 درصد خواهران و 40 درصد برادران هستند.

عاطف ضمیر اظهار داشت: این عزیزان در مجموع دوهزار نفر هستند، توسط 40 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با بیان اینکه ما همه ساله شاهد شوق و استقبال آحاد مردم در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) هستیم اظهار کرد: آشنا کردن نسل جوان و نسل های آینده با آرمان های امام، روح دشمن شناسی در دل جوانان و مردم دنیا، استکبار ستیزی و سازش ناپذیری امام با دشمنان قسم خورده ی اسلام، از اهداف هر چه باشکوه تر برگزار کردن بزرگداشت ارتحال امام است .

وی بیان داشت:انتخاب مقام معظم رهبری که فرزند خلف ان امام همام بود از عنایات خواسته خداوند متعال و حضرت بقیه العظم به این ملت شریف بود این وبزرگوارو به حق تسکین دهنده آلام ازدست دادن آن امام بزرگوار عظیم الشانمان بود که واگذاری تغیر داد.

حسن عاطف ضمیر در پایان گفت : خوشبختانه در شهرستان پیشواهمکاری های خوبی در جهت بهتر برگزار کردن این مراسم انجام شده است که جا دارد ازامام جمعه شهرستان حجت الاسلام رحمتی نیا و روحانیت ، فرماندار محترم شهرستان دکترملکوتی خواه و همچنین مهندس یعقوبی شهردار پیشواواعضای شورای شهر ،اداره صنعت ومعدن وتجارت ،اتاق اصناف وسایر ادارات به دلیل همکاری ویژه با ستاد اعزام شهرستان تقدیر تشکر را دارم.


ارسال نظرات