جواد نظری گفت: دولتمردان ما به خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای باید خطوط قرمز شش گانه ی که مقام معظم رهبری ترسیم نمودند را با تمام و کمال سرلوحه ی مذاکرات خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد نظری از حافظان کل قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تیم مذاکراه کننده ی ایرانی همانگونه که با انسجام و صلابت در مقابل زیاده خواهی های1+5 و سردمداران آمریکا ایستادند، ادامه راه را نیز باید با توکل بر خدا و با اطاعت از رهنمود های رهبری پش برد.

وی، با اشاره به اینکه حتی نباید سر سوزنی از عزت و منافع ملت خدشه وارد شود، بیان کرد: تجربه ها نشان از این می دهد که تاکنون هر چقدر از فرمایشات رهبری استفاده کرده ایم و از سخنانش اطاعت امر نمودیم در همه ی صحنه ها پیروز از میدان خارج شدیم.

این متفکر بسیجی اذعان کرد: دولتمردان ما به خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای باید خطوط قرمز شش گانه ی که مقام معظم رهبری ترسیم نمودند را با تمام و کمال سرلوحه ی مذاکرات خود قرار دهند.

جواد نظری تصریح کرد: تیم مذاکره کننده اجازه ندهند که زیادی خواهان دیپلماسی و فشار خود را با جوسازی تبلغاتی تهدیدات ها بر آن تحمیل کنند و خدای ناکرده متن توافقی را تدوین و امضاء کنند که لازمه اجرا کنندگی داشته باشد.

نظری گفت: کل دنیا بدانند که ملت ایران ملت مقام است چون دین ما دین استقامت است و خداوند کریم در قرآن از ویژگی مومنان عدم ترس می داند و با همین مقوله می توان توافقی درخور عزت و شایستگی اسلام و مسلمین انجام داد.

وی، چانه زنی محکم تیم مذاکره کننده ی هسته ی از نشانه های قدرت ایران دانست و گفت: همین اقتدار را مدیون خون شهدا، بخصوص شهدای هسته ی هستیم که در عرصه ی علم و فناوری به جهانیان نشان دادند که می توان به هر چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.


ارسال نظرات