قوی‌ترین مرد معلول جهان سرلوحه قرار دادن فرمایشان مقام معظم رهبری در ماجرای توافقنامه هسته ای را بهترین راهکار برای موفقیت در این راستا بیان کرد و عنوان کرد ملت ایران برابر پیمان شکنی دشمن ساکت نمی ماند.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۵۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری پارالمپیک و جهان در گفتگو با بسیج گفت: امضا تفاهم نامه و برداشته شدن تحریم ها خواسته اصلی ملت ایران است.اما قرار نیست برای رسیدن به این خواسته به دشمنانمان باج دهیم. بلکه باید با حفظ عزت ملت ایران این توافق انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، قوی ترین معلول جهان با اشاره به گزاره برگ ملی هسته ای که توسط 17 هزار حقوق دادن ایرانی به امضا رسیده است اظهار داشت: گزاره برگی که در مقابل فکت شیت آمریکایی منتشر شد، نشان از وحدت ملت ایران داشت. غرب و آمریکا باید بدانند ما به دنبال توافقی منطقی هستیم. می خواهیم چنین توافق نامه ای امضا شود اما هرگز بابت آن باج نخواهیم داد.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده هسته ایران هم اگر چه تمام هم و غم اش گرفتن حق مردم و حفظ منافع ملت ایران است اما اگر فرمایشان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهد، نه تنها این اجازه را به دشمان نمی دهد که پا را فراتر بگذارند بلکه می تواند به موفقیتی ارزشمند دست یابد.

قهرمان بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی همچنین افزود: مردم مذاکرات را با حساسیت تمام دنبال می کنند و همه در انتظار برداشته شدن فشارهای ظالمانه هستند اما اگر دشمن بخواهد پا را از گلیم خود درازتر کند، با آن برخورد خواهند کرد. چرا که ما به دنبال حق و حقوق خود هستیم و در این راستا به قول هایی که داده ایم هم عمل کردیم اما اگر آنها بخواهند نقض عهد کنند، برابر آن ساکت نمی مانیم.

ارسال نظرات