خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

پیشکسوتان سپاه قدرت نرم جامعه اسلامی هستند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: پیشکسوتان سپاه به عنوان قدرت نرم جامعه اسلامی محسوب می شوند که باید از چنین ظرفیتی به نحو مطلوبی استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۸۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در نشست صمیمی با بازنشستگان سپاه استان، با اشاره به شرایط منطقه اظهار داشت: در حال حاضر آمریکایی ها سه جریان را در منطقه دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه مجهز کردن دشمنان از توطئه های آمریکایی است، خاطرنشان کرد: ایجاد شکاف در بین مسلمانان از توطئه های دشمنان در منطقه است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره مذاکرات بارها اعلام شده است و حضرت آقا معتقدند علیرغم اینکه نگران هستند اما به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند.

سردار خرّم با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری دشمن حیله گر است، افزود: هیچ کسی نباید از خطوط قرمزی که در نظام تعیین شده است و مورد تاکید رهبری است، عدول کند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه حفظ مکانیسم هسته ای از تاکیدات رهبری است، افزود: بازدید ها نیز نباید استثنا باشد و بازرسی ها باید آنگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند، صورت گیرد.

سردار خرّم با اشاره به اینکه دشمن حق بازرسی از مراکز غیر هسته ای ایران را ندارد، افزود: اجازه مصاحبه با نخبگان خط قرمز نظام اسلام است که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید دارند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان در این زمینه از بصیرت لازم برخوردار شده و باید دفاع لازم از این مسئله با تبیین، تشریح و آگاه سازی از سوی نخبگان و مسئولان کشور صورت گیرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: فرمایشات حضرت آقا در اول سال در جمع مردم خراسان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که برآوردهای جهانی، منطقه ای و داخلی کشور از سوی رهبری در این سخنان بیان شده است.

سردار خرّم ادامه داد: ضروری است سخنان مقام معظم رهبری مورد توجه همه قشرهای جامعه بوده و نهضت آگاه سازی نسبت به فرامین حضرت آقا شکل گیرد که این امر می تواند کشور را از پیچ تاریخی که در آن قرار گرفته است،عبور دهد.

وی سپاه را نهاد و مولود انقلابی که ماهیت وجودی آن از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) است، عنوان کرد و افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای سه شالکه دل های مشتاق، زبان های صادق و، نگاه های حق بین و حق شناس هستند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون اینکه از کسی دستور گرفته و ماموریتی به این نهاد واگذار شود، همواره تکلیف مدار بوده و با تشخیص به موقع و درک شرایط از نظام اسلامی دفاع کرده است.

وی گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری سپاه سازمانی نهادی، انعطاف پذیر و مبنای شکل گیری معنوی و انقلابی است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: مجاهدان فی سبیل الله همواره دغدغه دفاع از انقلاب اسلامی را داشته و در دفاع از نظام از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

سردار خرّم با بیان اینکه در قرآن کریم نیز از مجاهدان یاد شده است، افزود: دفاع تمام قد پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بی نظیر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار